Vi mangler ca 4000 innlegg for å få en skjult gruppe. Her kan dere dele hva som helst, morsomme bilder, tanker osv
God rugetid
God rugetid
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det lurer jeg på også.Jeg er ikke dreven på forum - er det totalantallet innlegg som teller, eller må det være et visst antall tråder også?
Ja, det er en stund til vi når 5000 enda...
Jeg er ikke dreven på forum - er det totalantallet innlegg som teller, eller må det være et visst antall tråder også?
Yes. Det blir vårt eget skjulte forum for september. For å få tilgang må du ha hatt bruker i x antall uker, og skrevet minst 50 innlegg i september forumet. Så lurt å være litt aktiv her, slik du kjapt får tilgangDet lurer jeg på også.
Å da er det skjult forum vi får her inne på september?
Å takk! 50 innlegg tror jeg at jeg har her inne, men medlem siden november - så har en knapp mnd. Der det kan skorte? ålreit med skjult gruppe. Å følge hverandreYes. Det blir vårt eget skjulte forum for september. For å få tilgang må du ha hatt bruker i x antall uker, og skrevet minst 50 innlegg i september forumet. Så lurt å være litt aktiv her, slik du kjapt får tilgang
Det er startet toPå andre grupper finnes det tråder med leker som gjør at man lettere kommer opp i flere innlegg. Kanskje noen føler kallet til å starte en sånn tråd?
Jeg startet to som jeg fant inne på et annet forumPå andre grupper finnes det tråder med leker som gjør at man lettere kommer opp i flere innlegg. Kanskje noen føler kallet til å starte en sånn tråd?
Bra engasjementJeg startet to som jeg fant inne på et annet forum
Ja jeg har skrevet litt lenger oppe. 50 innlegg hverEr ikke det sånn at hver og en må i tillegg ha hatt så og så mange innlegg for å bli med på skjult forum?
Jo, stod noe om 50 innlegg. Å så må vi sikkert opprettholde et visst antall?Er ikke det sånn at hver og en må i tillegg ha hatt så og så mange innlegg for å bli med på skjult forum?
Sleng deg med på lekene, så går det fortHjelpes. 50 innlegg. Må virkelig få fart på tastaturet her nå