Håpefull85
Forumet er livet
Sensommerbarna 2016
Oktoberfruene 2018
Novemberlykke 2018
Julibarna2024☀️
9, 2 arb.dager (etter dagens er ferdig)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Veldig glad på dine vegneOg da var det endelig min tur til å gå ut i permisjon! Etter en litt humpete graviditet rent jobbmessig -- fra å være nylig arbeidsledig da jeg fant ut at jeg var gravid, til å starte i en midlertidig stilling i februar hvor nyheten om graviditeten min ble tatt særdeles dårlig imot, til å starte i en fast stilling i mai hvor nyheten om graviditeten min ble tatt særdeles GODT imot -- kan jeg endelig starte helga trygt i viten om at jeg ikke nok en gang må bruke den på å lade batteriene igjen til mandag og ny jobbuke. Og når jeg vender tilbake til arbeid etter permisjonen er det en trygg jobb og en supertrivelig gjeng som jeg allerede har rukket å bli glad i som venter på meg. H e r r e g u d så digg!
Hurra, grattis! Det skjønner jeg veldig godt, sånn sett er jeg heldig som mistet alle tilganger da jeg dro i permisjon, da er det liksom ikke er alternativ å blande seg inn. Du får jo heldigvis andre ting å tenke på snart nokVeldig glad på dine vegne
Her nytes også andre dag med permisjon
Eller rettere sagt, har senket skuldrene litt og deiligt å slippe morgenrushet i hjemmet, men klarer foreløpig ikke heeeelt å gi slipp på jobben og senest i går natt å blandet meg oppi avgjørelser som skal tas. Håper jeg ikke irriterer kollegaene mine