Nedtelling til permisjonsstart!

9, 2 arb.dager (etter dagens er ferdig) :angelic:
 
7, 4 arbeidsdager (inkludert i dag som bare blir halv dag)
 
8, 1 arb.dag igjen i morgen, så turnusfri i en uke før permisjonen starter:D Godt time’et:love017
 
2 arbeidsdager igjen! Og før det en fridag i dyreparken
 
1 arbeidsdag igjen!
 
2 timer igjen med jobb!
La dagen gå raskt!
 
Permisjonsstart om ei uke.
3 arbeidsdager!
Gleder meg til å slippe å stå opp tidlig. Men liker egentlig å gå på jobb, føler jeg har mer energi de dagene jeg jobber, så får nå se hvordan det blir :joyful:
 
15 minutter til jeg kan stenge kontoret for siste gang frem til Mai!!
 
2 dager
 
Har hatt min andre dag hjemme i permisjon, og første dag der jeg faktisk har hatt mulighet til å bare slappe helt av uten noe stress. (Hadde venner på besøk frem til i går, og måtte kjøre på Ikea og litt sånn, så ble litt mye da)
Kjenner at jeg trives godt så langt med permisjon, og føler jeg har fått gjort en del med å sortere gjennom alle tingene vi har fått
 
Og da var det endelig min tur til å gå ut i permisjon! Etter en litt humpete graviditet rent jobbmessig -- fra å være nylig arbeidsledig da jeg fant ut at jeg var gravid, til å starte i en midlertidig stilling i februar hvor nyheten om graviditeten min ble tatt særdeles dårlig imot, til å starte i en fast stilling i mai hvor nyheten om graviditeten min ble tatt særdeles GODT imot -- kan jeg endelig starte helga trygt i viten om at jeg ikke nok en gang må bruke den på å lade batteriene igjen til mandag og ny jobbuke. Og når jeg vender tilbake til arbeid etter permisjonen er det en trygg jobb og en supertrivelig gjeng som jeg allerede har rukket å bli glad i som venter på meg. H e r r e g u d så digg! :hello2
 
Og da var det endelig min tur til å gå ut i permisjon! Etter en litt humpete graviditet rent jobbmessig -- fra å være nylig arbeidsledig da jeg fant ut at jeg var gravid, til å starte i en midlertidig stilling i februar hvor nyheten om graviditeten min ble tatt særdeles dårlig imot, til å starte i en fast stilling i mai hvor nyheten om graviditeten min ble tatt særdeles GODT imot -- kan jeg endelig starte helga trygt i viten om at jeg ikke nok en gang må bruke den på å lade batteriene igjen til mandag og ny jobbuke. Og når jeg vender tilbake til arbeid etter permisjonen er det en trygg jobb og en supertrivelig gjeng som jeg allerede har rukket å bli glad i som venter på meg. H e r r e g u d så digg! :hello2
Veldig glad på dine vegne :Heartred

Her nytes også andre dag med permisjon
Eller rettere sagt, har senket skuldrene litt og deiligt å slippe morgenrushet i hjemmet, men klarer foreløpig ikke heeeelt å gi slipp på jobben og senest i går natt å blandet meg oppi avgjørelser som skal tas. Håper jeg ikke irriterer kollegaene mine :hilarious:
 
Veldig glad på dine vegne :Heartred

Her nytes også andre dag med permisjon
Eller rettere sagt, har senket skuldrene litt og deiligt å slippe morgenrushet i hjemmet, men klarer foreløpig ikke heeeelt å gi slipp på jobben og senest i går natt å blandet meg oppi avgjørelser som skal tas. Håper jeg ikke irriterer kollegaene mine :hilarious:
Hurra, grattis! :Heartred Det skjønner jeg veldig godt, sånn sett er jeg heldig som mistet alle tilganger da jeg dro i permisjon, da er det liksom ikke er alternativ å blande seg inn. Du får jo heldigvis andre ting å tenke på snart nok :laughing002
 
Back
Topp