Føles helt uvirkelig! Må en liten tur innom i morgen også (haha), men på mandag blir det nok en veldig rar følelse å ikke ha noen planer.Klar for permisjon?!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Føles helt uvirkelig! Må en liten tur innom i morgen også (haha), men på mandag blir det nok en veldig rar følelse å ikke ha noen planer.Klar for permisjon?!
Nyt!!Da er endelig permisjon i gang her også Og så fint vær det blir neste uke!! Deiiiilig
Høres lurt ut! Hva er planene for tiden frem til lille melder sin ankomst?6, men er 100% sykemeldt fra denne uka
Her gikk 12 og 9 åringen ut i sommerferie i dag. Så planen er å bruke mest mulig tid med de på deres ønsker så langt formen tillater det. Sliter en del med bekkenet hvis jeg gjør for mye, men de har heldigvis forståelse for det. Så en dag gjør vi noe og så har jeg hviledag neste dagHøres lurt ut! Hva er planene for tiden frem til lille melder sin ankomst?
Uff, så kjipt med bekkenet.. får håpe det er såpass bra at du får kvalitetstid med barna La mannen varte deg opp litt, det fortjener du!!Her gikk 12 og 9 åringen ut i sommerferie i dag. Så planen er å bruke mest mulig tid med de på deres ønsker så langt formen tillater det. Sliter en del med bekkenet hvis jeg gjør for mye, men de har heldigvis forståelse for det. Så en dag gjør vi noe og så har jeg hviledag neste dag
Og så burde jeg sikkert gjort klart litt til lillebror og pakka fødebag, men mannen har sagt jeg skal slappe av. Så da tar jeg han på ordet og gjør minst mulig hjemme