Nedtelling til permisjonsstart!

0 dager - siste var i går (fredag). Litt av en siste dag på jobb - er lærer og måtte overta gjennomføring av muntlig eksamen for en syk kollega - jeg har aldri hatt muntlig eksamen med elever :O var skikkelig nervøs og tårene trillet i forkant - var redd for å svikte både elevene og kollegaen min, men både jeg og elevene kom i mål. Var helt utslitt etterpå. Var bekymret for at den lille skulle være lite aktiv pga stress ol., men den var heller ganske så aktiv både under gjennomføringen og resten av dagen, så jeg satser på at den har det bra <3
 
11 dager, 6 arbeidsdager
 
9 dager, 5 arbeidsdager
 
Høres lurt ut! Hva er planene for tiden frem til lille melder sin ankomst? :Heartred
Her gikk 12 og 9 åringen ut i sommerferie i dag. Så planen er å bruke mest mulig tid med de på deres ønsker :Heartred så langt formen tillater det. Sliter en del med bekkenet hvis jeg gjør for mye, men de har heldigvis forståelse for det. Så en dag gjør vi noe og så har jeg hviledag neste dag :smiley-ashamed004

Og så burde jeg sikkert gjort klart litt til lillebror og pakka fødebag, men mannen har sagt jeg skal slappe av. Så da tar jeg han på ordet og gjør minst mulig hjemme :hilarious:
 
Her gikk 12 og 9 åringen ut i sommerferie i dag. Så planen er å bruke mest mulig tid med de på deres ønsker :Heartred så langt formen tillater det. Sliter en del med bekkenet hvis jeg gjør for mye, men de har heldigvis forståelse for det. Så en dag gjør vi noe og så har jeg hviledag neste dag :smiley-ashamed004

Og så burde jeg sikkert gjort klart litt til lillebror og pakka fødebag, men mannen har sagt jeg skal slappe av. Så da tar jeg han på ordet og gjør minst mulig hjemme :hilarious:
Uff, så kjipt med bekkenet.. får håpe det er såpass bra at du får kvalitetstid med barna :Heartred La mannen varte deg opp litt, det fortjener du!!
 
Back
Topp