Nedtelling til permisjon

27 dager, med 40% sykemelding er det kun 12 arbeidsdager ;-) 4 uker....!

4 uker + 4 dager igjen. Mest sannsynlig ikke tilbake på jobb igjen før den tid.. Men føles litt bedre når permisjonen har startet, for da er det tross alt snart over med svangerskapsplager ;)

5 uker igjen, men ikke utenkelig at vi snakker max et par dager på jobb

36 dager til ferie og 48 til permisjon! Syns det semesteret her har gått altfor fort....

Akkurat en mnd til i dag!

En mnd og to dager. Men fra og med nå 100% sykemeldt, så derved ikke mer å telle ned til egentlig

Min begynner visst en dag senere enn jeg hadde regnet ut selv, fant jeg ut når jeg endelig rota meg til å fullføre søknad om foreldrepenger i går.

Men jeg er uansett sykemeldt frem til termin da, og om permisjon begynner søndag eller mandag så skulle jeg jo uansett ikke jobbet lenger enn til fredag, som er 18.12, som altså er en måned til, men det er en måned og tre dager til permisjonen faktisk reelt starter da. Men jeg jobber altså ikke lenger, og teller derfor likegjerne ned til hele familien har juleferie, som er fra ettermiddagen 18.12, om en måned.

3 uker igjen, går sykemeldt 60%, dvs maks 6 dager, men har to feriedager, så da er de bare 4 igjen :)

Back
Topp