Nedtelling til permisjon

Fredag i dag, så hvis jeg ikke teller med i dag er det kun 3 uker igjen! (til ferie, 1 1/2 uke lenger til permisjonen egentlig starter) :-D

26 dager igjen. 18 arbeidsdager igjen :O fikk vedtak fra Nav i dag om at foreldrepengene var innvilget så her går det unna! :O

19 dager, 14 arbeidsdager. Ferien er nå over så jobb igjen på mandag. Etter 2 uker borte fra jobb kommer sikkert denne uken til å gå fort :) neste uke også da jeg skal til 36 ukers kontrollen på torsdagen og har avspassering (da lang helg) på fredagen. Så er allerede siste uken der med juleavslutning som siste arbeidsdag før permisjon :D

Har igjen 3 uker på jobb før jul, så er det ferie frem til permisjon. 20 dager igjen da :D Kjenner det skal bli godt med fri, og å kunne slappe av litt. Jobber 100 %, og det begynner å merkes godt! ;p

Har igjen 3 uker på jobb før jul, så er det ferie frem til permisjon. 20 dager igjen da :D Kjenner det skal bli godt med fri, og å kunne slappe av litt. Jobber 100 %, og det begynner å merkes godt! ;p

3 uker her og:) Men er sykemeldt nå. Men det blir litt på jobb framover - vil være med på litt juleavslutning og adventskos:)

3 uker her og:) Men er sykemeldt nå. Men det blir litt på jobb framover - vil være med på litt juleavslutning og adventskos:)

Ja, nå er jo den mest koselige tida å være på jobb også:) Vi er heldige og har en turnus her som ordner og pynter, så det er blitt riktig så koselig inne på det store felleskontoret vårt :)

12 arbeidsdager. Men ser ut som det kanskje kan bli før da det ser ut til at ryggen sliter en del nå bare med å sitte rett opp å ned i kontorstolen..

Plutselig har jeg permisjon, var til samtale for å planlegge KS for et par dager siden, så da startet permisjonen plutselig :-)

Back
Topp