Nedtelling til OUL

Men tenk, når ultralyden først er omme, så er det jeg egentlig ikke flere før fødsel om det ikke er noe spesielt - så du får jo mye mindre ventetid mellom ultralyd og alt annet i graviditeten. Man kan sikkert se ENDA mer på 19+6 enn 18+1 også. Nå ble jeg nesten misunnelig på deg!
Du har gode poeng, tror jeg tar med meg de videre, jeg ;) Takk!

Last edited:
Men tenk, når ultralyden først er omme, så er det jeg egentlig ikke flere før fødsel om det ikke er noe spesielt - så du får jo mye mindre ventetid mellom ultralyd og alt annet i graviditeten. Man kan sikkert se ENDA mer på 19+6 enn 18+1 også. Nå ble jeg nesten misunnelig på deg!
Denne skal jeg også bruke :laughing002 Plutselig var det ikke baaare negativt med OUL i uke 19!

Å, er det TOUL du skal på kanskje? Den har man jo i uke 12-13. Dette er tråden for nedtelling til OUL nemlig (som man har i uke 18-20) :happy: Mener det er en egen tråd for TOUL også :Heartred
Uansett, masse lykke til!
Ja, jeg er ikke så flink på alle de gruppene her inne er så mange laughing6 Men ja er 13+1 når jeg ska på ul til fredag :Heartred

Ser du kommenterer i mange termingrupper. Når har du termin? Kan være lettere å snakke med/dele erfaringer med de som er like langt som deg? :confused005
Ja, det er sant, nei jeg er ny innpå her og finner ikke så lett frem på alt så pleier og kommentere på de som dukker opp i forum laughing6 har termin i september :Heartred

Back
Topp