16 dager
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Heldiggris! To ulidelige uker igjen herAbsurd at det var over førti dager til i begynnelsen av denne tråden, og nå bare to! Det føltes jo virkelig ut som en evighet.
Fikk time 19+0.Jeg vet! Hadde egentlig fått 18+5, men ble flyttet til 18+1 så jeg fikk den samme sted som jeg har fødeplass.Heldiggris! To ulidelige uker igjen herFikk time 19+0.
Bare litt misunnelig på deg som har fått 18+1Jeg vet! Hadde egentlig fått 18+5, men ble flyttet til 18+1 så jeg fikk den samme sted som jeg har fødeplass.
Kjenner til følelsen, men det går nok strålende skal du se3 dager til, kjenner angsten spiser meg opp innvendig![]()
![]()

Ja håper på det, så hjerte bank I uke 7 og uke 8 så, 1 månede siden sist, så denne måneden har vært langtKjenner til følelsen, men det går nok strålende skal du se
Hvis alt var fint på TOUL så er jo heldigvis sjansene store for alt er like fint på OUL![]()

Men tenk, når ultralyden først er omme, så er det jo egentlig ikke flere før fødsel om det ikke er noe spesielt - så du får jo mye mindre ventetid mellom ultralyd og alt annet i graviditeten. Man kan sikkert se ENDA mer på 19+6 enn 18+1 også. Nå ble jeg nesten misunnelig på deg!Bare litt misunnelig på deg som har fått 18+1Fikk først når jeg er 19+6 og det er det hele 42 dager til…