30 dager. Gleder meg
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Veldig merkelig! Jeg fikk time til oul FØR otul!Ja, veldig merkelig! Var ikke sånn sist jeg var gravid, visste da langt i forveien når timen var. Begynner å bli veldig utålmodig nå kjenner jeg!
Så rart! Venter du fremdeles på otul-time? Må jo ha skjedd en feil?Veldig merkelig! Jeg fikk time til oul FØR otul!
Neida, jeg har vært på otul. Men innkallingene kom i «feil» rekkefølgeSå rart! Venter du fremdeles på otul-time? Må jo ha skjedd en feil?
Åhh, så kjedelig er privat ultralyd tilgjengelig/dyrt i Finland?Tror ikke jeg får OUL før midten av januar Jeg har ingen erfaring med å gå gravid her i Finland, men leste at den skal utføres i uke 21!
Privat gyn ligger på 200€ + her i byen. Har funnet ei flott jm litt utenfor byen som tar 79€ for 30 min og 99€ for 45 min. Kommer nok til å bestille time hos henne før jeg reiser på ferie i romjulaÅhh, så kjedelig er privat ultralyd tilgjengelig/dyrt i Finland?