Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Legen på sykehuset gjorde det på meg da jeg hadde UL der 9+3.Hvem henviste dere til OUL? Jeg vet jordmor henviste meg til den tidlige, men vet ikke om ho henviste til begge i samme slengen? Eller kanskje sykehuset gjør det når man har vært på tidlig UL?
Fastlegen min henviste meg da jeg søkte TUL og fødeplassHvem henviste dere til OUL? Jeg vet jordmor henviste meg til den tidlige, men vet ikke om ho henviste til begge i samme slengen? Eller kanskje sykehuset gjør det når man har vært på tidlig UL?
Fastlegen min sendte henvisning til TUL, OUL og fødeplass samtidig.Hvem henviste dere til OUL? Jeg vet jordmor henviste meg til den tidlige, men vet ikke om ho henviste til begge i samme slengen? Eller kanskje sykehuset gjør det når man har vært på tidlig UL?
Får høre når jeg skal dit neste uke Vært hos vikarlege, og ho hadde ikke peiling. Mente jeg blant annet måtte faste for blodprøver og at jeg kunne ta glukosebelastning allerede nå. Jeg er Spl og tatt mye blodprøver av pas. ila åra, så jeg møtte opp med frokost i magen. Ingen grunn å faste..Legen på sykehuset gjorde det på meg da jeg hadde UL der 9+3.