Nedtelling til OUL

30

Hvordan er det ved deres sykehus ved ordinær ultralyd? Er det lov å ha med seg mannen sin?

Jeg har vært til privat ultralyd, men mannen min har ikke fått være med da. Det er han særdeles skuffet over, og han er fast bestemt på at han SKAL være med på neste, og føler seg urettferdig behandlet.

Dette er vårt første barn, og han vil veldig gjerne være involvert - noe jeg syns er kjempebra selvfølgelig!

Hvordan er det ved deres sykehus ved ordinær ultralyd? Er det lov å ha med seg mannen sin?

Jeg har vært til privat ultralyd, men mannen min har ikke fått være med da. Det er han særdeles skuffet over, og han er fast bestemt på at han SKAL være med på neste, og føler seg urettferdig behandlet.

Dette er vårt første barn, og han vil veldig gjerne være involvert - noe jeg syns er kjempebra selvfølgelig!
Skjønner kjempe godt mannen din! :smug:

Her har mannen fått være med på alle 3 TUL vi har hatt privat og neste uke skal vi på kontroll på sykehuset (pga tvillinger) og både den og OUL har jeg skjønt han får være med på. Men dette er i Bergen. Er visst forskjellig fra sted til sted nå.

Her får ikke mannen være med på OUL (kalnes), så vi har vært på privat TUL så han fikk være med.

Vi hører til KK Haukeland sykehus i Bergen. I innkallingsbrevet til OUL stod det at partner fikk være med. :)

Da har vi vært på Oul:love7 kjønnet og termin forble som det var:happy: Babyen var sjenert, men alle målinger var helt fin:Heartred Min lille bestevenn og kommende storebror var med som følge på sykehuset, og syns det var veldig stas:love7 vi var på Kk i Bergen:happy:8A4D1041-4236-47FC-BD4B-FB44A550266F.png

Back
Topp