Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Skal ha med 6 åringen, så det blir spennende 
Skjønner kjempe godt mannen din!Hvordan er det ved deres sykehus ved ordinær ultralyd? Er det lov å ha med seg mannen sin?
Jeg har vært til privat ultralyd, men mannen min har ikke fått være med da. Det er han særdeles skuffet over, og han er fast bestemt på at han SKAL være med på neste, og føler seg urettferdig behandlet.
Dette er vårt første barn, og han vil veldig gjerne være involvert - noe jeg syns er kjempebra selvfølgelig!

Hvordan er det ved deres sykehus ved ordinær ultralyd? Er det lov å ha med seg mannen sin?
Jeg har vært til privat ultralyd, men mannen min har ikke fått være med da. Det er han særdeles skuffet over, og han er fast bestemt på at han SKAL være med på neste, og føler seg urettferdig behandlet.
Dette er vårt første barn, og han vil veldig gjerne være involvert - noe jeg syns er kjempebra selvfølgelig!
Hvordan er det ved deres sykehus ved ordinær ultralyd? Er det lov å ha med seg mannen sin?

I morgenSkal ha med 6 åringen, så det blir spennende
![]()
I morgen!![]()
Lykke til!!!I morgen![]()
gleder meg til oppdateringer!
Så stas!Da har vi vært på Oulkjønnet og termin forble som det var
Babyen var sjenert, men alle målinger var helt fin
Min lille bestevenn og kommende storebror var med som følge på sykehuset, og syns det var veldig stas
vi var på Kk i Bergen
Vis vedlegget 332088