39
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
I begynnelsen av svangerskapet var det usikkerhet om siste mens, og fastlegen henviste meg samtidig til oul. Denne kunne ikke endres etter man hadde fått fastsatt time. Så da blir den ett par uker for tidlig i uke 15+6 
0 dager igjenI begynnelsen av svangerskapet var det usikkerhet om siste mens, og fastlegen henviste meg samtidig til oul. Denne kunne ikke endres etter man hadde fått fastsatt time. Så da blir den ett par uker for tidlig i uke 15+6
![]()

Hvordan gikk det?0 dager igjenI begynnelsen av svangerskapet var det usikkerhet om siste mens, og fastlegen henviste meg samtidig til oul. Denne kunne ikke endres etter man hadde fått fastsatt time. Så da blir den ett par uker for tidlig i uke 15+6
![]()

Gikk kjempe fintHvordan gikk det?![]()
Alle målingene som kunne tas var fine og vi fikk vite at vi har en nydelig liten gutt i magen
Får i tillegg en ekstra ultralyd om 3-4 uker for å ta de siste målingene, så er veldig fornøyd 

Helt fantastisk!!Gikk kjempe fintAlle målingene som kunne tas var fine og vi fikk vite at vi har en nydelig liten gutt i magen
Får i tillegg en ekstra ultralyd om 3-4 uker for å ta de siste målingene, så er veldig fornøyd
![]()