Ja, så ufattelig godt med en positiv opplevelse og endelig kunne «senke skuldrene» nåHelt fantastisk!!![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, så ufattelig godt med en positiv opplevelse og endelig kunne «senke skuldrene» nåHelt fantastisk!!![]()

Var en lengere opp her som hadde vært på oul rundt uke 15, hun måtte tilbake en annen gang før de siste målingene. Er nok litt tidlig ja, 2 uker senere så hadde det vært bra tidspunktKom hjem fra ferie i dag og har fått innkallelse til ordinær ultralyd i posten, timen er om 2 dager.. Da skal jeg i følge eggløsning og tidlig ultralyd være ca. 15+4 den dagen. Er ikke dette for tidlig? Jeg tenker å ringe å dobbeltsjekke med sykehuset i morgen. Regner med at de har tatt utgangspunktet i siste mens og ut i fra det ville jeg vært 17+0 på dato jeg har fått OUL.
51 dager... er da 21+2! Er ikke dette seint? Sist jeg var på oul var jeg i uke 18
Du kan sende forespørsel om å bytte timen pga. det inne på helenorge. Meg ringte de 30min etter jeg gjorde det og fikk ny time51 dager... er da 21+2! Er ikke dette seint? Sist jeg var på oul var jeg i uke 18
lykke til!