Nedtelling til OUL

Til dere som ikke har fått timen i posten enda: Timen skal komme opp på helsenorge.no med en gang den er blitt tildelt. Jeg fikk vite dato der bare noen dager etter legen sendte henvisningen, men tok over to uker før den kom i posten :) Et lite tips bare ;)

Takk for tipset. Sjekket helsenorge.no nå, men ingenting der... sto at tjenesten ikke var tilgjengelig for helse sør/øst enda... bare for nord og vest :/ så da får jeg vel bare smøre meg med tålmodighet enda lenger :/
 
35!
 
Tok en tlf til sykehuset idag. Og det var i grunn bra at jeg gjorde. For hun sa: "oi, her har det skjedd noe merkelig... legen har satt deg opp 18. april, men glemt å fylle inn tidspunkt, så da blir det heller ikke sendt ut noe brev til deg i posten, men dette skal vi fikse med en gang, så da setter jeg deg opp kl 15"

Yeeeey... da er det i boks i allefall. OUL tirsdag 18. April kl 15. Og da er jeg ca 19 uker på vei tipper jeg.
 
Jeg har fått innkalling til OUL i dag. veldig glad for det... men jeg må vente lenge ennå... jeg har OUL 25.4 da blir jeg 19+5.... :happy112
 
Jeg har fått innkalling til OUL i dag. veldig glad for det... men jeg må vente lenge ennå... jeg har OUL 25.4 da blir jeg 19+5.... :happy112

Hvis det er en trøst, så har ikkje eg time før 26.4 ;) Godt påska kommer først slik at man har noe annet å glede seg til i den eviglange ventetiden ;)
 
32 dager
 
Back
Topp