Nedtelling til OUL

Da fikk æ innkalling til oul i dag time 11.04
 
Jeg har enda ikke fått time. [emoji30]
Jeg er i uke 14 nå og var på tidlig ultralyd i uke 10... da vi var der skulle hun bestille time til OUL... men enda ikke fått no i posten. Tar det så lang tid???
UTÅLMODIG!!!!

Og dere som har fått time... i hvilken uke er dere når dere skal til OUL??
 
Jeg har enda ikke fått time. [emoji30]
Jeg er i uke 14 nå og var på tidlig ultralyd i uke 10... da vi var der skulle hun bestille time til OUL... men enda ikke fått no i posten. Tar det så lang tid???
UTÅLMODIG!!!!

Og dere som har fått time... i hvilken uke er dere når dere skal til OUL??

Skal når jeg er 18+0 :) gikk fort å få time etter at henvisning var sendt. kanskje du kan ringe sykehuset å høre? :)
 
Jeg har enda ikke fått time. [emoji30]
Jeg er i uke 14 nå og var på tidlig ultralyd i uke 10... da vi var der skulle hun bestille time til OUL... men enda ikke fått no i posten. Tar det så lang tid???
UTÅLMODIG!!!!

Og dere som har fått time... i hvilken uke er dere når dere skal til OUL??
Var også på tul i uke 10 og hun bestilte oul har akurat fått time i posten så det er nok i postkassen din snart
 
Til dere som ikke har fått timen i posten enda: Timen skal komme opp på helsenorge.no med en gang den er blitt tildelt. Jeg fikk vite dato der bare noen dager etter legen sendte henvisningen, men tok over to uker før den kom i posten :) Et lite tips bare ;)
 
Til dere som ikke har fått timen i posten enda: Timen skal komme opp på helsenorge.no med en gang den er blitt tildelt. Jeg fikk vite dato der bare noen dager etter legen sendte henvisningen, men tok over to uker før den kom i posten :) Et lite tips bare ;)

Takk for tips :D bare typisk at nettbanken er nede så man ikke kommer seg inn nå [emoji30]
 
14 daga :smiley-bounce022
 
Back
Topp