Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Min lege hadde ikke bestilt oul, men jm ordna opp. Fra jeg var hos henne til innkallingen kom tok det en uke ca.Når fikk dere innkallelse til OUL etter 12-ukerskontrollen? 12 dager siden jeg var hos legen men har ikke hørt noe enda. Litt utålmodig kjenner jeg!![]()
Timen ble satt opp ca en time fra jeg var hos legen, og så tok det tre-fire dager i postgang mener jeg å huskeNår fikk dere innkallelse til OUL etter 12-ukerskontrollen? 12 dager siden jeg var hos legen men har ikke hørt noe enda. Litt utålmodig kjenner jeg!![]()
Hm - kanskje de har glemt meg. Får ringe til legen i morgen og høreMin lege hadde ikke bestilt oul, men jm ordna opp. Fra jeg var hos henne til innkallingen kom tok det en uke ca.
Oi, det gikk fort! Jeg får ringe og høre med legen i morgenTimen ble satt opp ca en time fra jeg var hos legen, og så tok det tre-fire dager i postgang mener jeg å huske![]()
Når fikk dere innkallelse til OUL etter 12-ukerskontrollen? 12 dager siden jeg var hos legen men har ikke hørt noe enda. Litt utålmodig kjenner jeg!![]()