Nedtelling til oul

11 dager!

Når fikk dere innkallelse til OUL etter 12-ukerskontrollen? 12 dager siden jeg var hos legen men har ikke hørt noe enda. Litt utålmodig kjenner jeg! :p

Når fikk dere innkallelse til OUL etter 12-ukerskontrollen? 12 dager siden jeg var hos legen men har ikke hørt noe enda. Litt utålmodig kjenner jeg! :p
Min lege hadde ikke bestilt oul, men jm ordna opp. Fra jeg var hos henne til innkallingen kom tok det en uke ca.

Timen ble satt opp ca en time fra jeg var hos legen, og så tok det tre-fire dager i postgang mener jeg å huske :rolleyes:

Her tok det også litt tid... ringte legen og etterspurte tilslutt, men da lå den i postkassen dagen etter så den var allerede sendt :P De hos legen sa du senest får vite det to uker før du skal!!

Back
Topp