NEDTELLING TIL OUL!!!!

Har vært innlagt på sykehus i noen dager, så da fikk jeg se på ultralyd at alt var bra med den lille :Heartred 1 uke igjen til oul, håper de klarer å se kjønn :-D
 
Har vært innlagt på sykehus i noen dager, så da fikk jeg se på ultralyd at alt var bra med den lille :Heartred 1 uke igjen til oul, håper de klarer å se kjønn :-D

Håper det går bra med deg :Heartred. Kjekt at du vet at alt står bra med lille venn i magen i den situasjonen i alle fall. Tar sikkert bort litt bekymring :flower
 
4 uker akkurat idag <3 føles også som en altfor lang evighet til...
 
Håper det går bra med deg :Heartred. Kjekt at du vet at alt står bra med lille venn i magen i den situasjonen i alle fall. Tar sikkert bort litt bekymring :flower
Ja, nå går det veldig bra! Har fått konstantert hyperemeris, og ble hasteinnlagt da jeg måtte på legevakten. Helt uttørket. Men noen dager med intravenøs væske og næring gjorde susen. Heldigvis var alt bare toppers med lille i magen :Heartred
 
Last edited:
Det er i morgen!!
Gleder meg veldig, men er de siste dagene også blitt litt redd for at det er noe feil siden jeg ikke kjenner noe.

Under 30 timer igjen :happy:
 
Back
Topp