NEDTELLING TIL OUL!!!!

Har ikke svangerskapskontroll før 24/8, så må jeg vel vente på henvisningen og. Var nesten 20 uker på vei før jeg fikk oul sist gang.
 
Jeg har den 20. August, eller jeg har fått time på gyn da pga habituell abort, også aner jeg ikke helt hvor langt jeg er på vei, så jeg SKAL ha en UL da! Om de vil eller ikke! Hehe :)
 
Har fått time 5 oktober, la tiden gå fort! :-D
5.oktober her og :) da er jeg akkurat 19 uker - blir spennende!! Hadde i uke 7 og har bestilt ul privat til neste uke og da, litt nysgjerrig og spent på å se lille kula igjen :)
 
Aner ikke når OUL blir, men svangerskapskontrollene skal tas hos gynekolog, og da blir det UL flere ganger. Første kontroll blir 14. september og da er jeg 12 uker på vei :)
 
5.oktober her og :) da er jeg akkurat 19 uker - blir spennende!! Hadde i uke 7 og har bestilt ul privat til neste uke og da, litt nysgjerrig og spent på å se lille kula igjen :)
Er 18+2 vist ikke jeg tar feil. Blir veldig spennende, har ikke hatt noe ul fra før men er litt i tenkeboksen på å bestille en før den tid! :)
 
Skal på ul på tirsdag og da håper jeg at gynekologen kan søke om fødeplass og oul for meg. Håper jo jeg kan ta oul på samme sted, men usikker siden jeg skal dit privat på (altså uten henvisning).
Hvor får man vanligvis gjort oul?
 
Har ikke fått time før 7 oktober :(

Men skal på privat UL om en uke :happy: Gleder meg til det!
 
Skal på ul på tirsdag og da håper jeg at gynekologen kan søke om fødeplass og oul for meg. Håper jo jeg kan ta oul på samme sted, men usikker siden jeg skal dit privat på (altså uten henvisning).
Hvor får man vanligvis gjort oul?
oul skal gjøres på sykehuset, det er gratis og en del av offentlig helsetjenester:):):)
 
19 august... Teller dager :p er så spent om det er ett bankende babyhjerte det:Heartred
 
Har allerede vært på 2 ultralydundersøkelser, og skal igjen den 24.8 (hos gynekolog) og 11.9 (på sykehus). Spent på om vi får vite kjønnene den 11.9 - er da i uke 15:)
 
Fikk svar igår med bekreftet fødeplass og innkalling til OUL på Ullevål 27.okt... En evighet til :) men vært på tidlig UL forrige uke (uke 8) og skal på nytt i uke 12(litt nærmere i tid, heldigvis), da på Volvat :) blir det for lenge for meg å gå fra starten av september til slutten av oktober uten å se noen fler bilder eller videoer blir det nok sikkert enda en tur på Volvat tror jeg ;) bildet fra første UL som bare viste en klump er snart slitt ut etter å ha glant så mye på det, så det blir nok sikkert fler runder med det vil jeg tro... <3
 
Har 1. svangerskapskontroll 7.september...da regner jeg med at de sender henvisning til Oul...gleder meg ;)
 
Back
Topp