Nedtelling til OUL :)

Jeg var hos legen i uke 6 og 9, men hun nevnte ikke OUL engang.. Sikkert vanskelig for dere å svare på, men er det noen "logikk" i at man får senere time, jo lengre uti sv.skapet man er? Jeg skal føde på et lite sykehus, så vil jo tro de har god kapasitet til å ta meg inn til OUL.
Hun nevnte ingenting om oul, fikk bare brev i posten etter ca 1uke ;) ring til sykehuEt og hør om du har fått time :)

Jeg var hos legen i uke 6 og 9, men hun nevnte ikke OUL engang.. Sikkert vanskelig for dere å svare på, men er det noen "logikk" i at man får senere time, jo lengre uti sv.skapet man er? Jeg skal føde på et lite sykehus, så vil jo tro de har god kapasitet til å ta meg inn til OUL.

Tror at de ulike sykehusene har egne rutiner for hvilken uke de kaller inn.. jeg fikk i uke 19 selv om hun sendte henvisning i uke 9.. du har jo krav på ul mellom u 16-20 uansett, så det ordner seg nok

Har ikke før 27 November. 1,5 måned til jo :( alt for lenge å vente for utålmodige meg :p

Kjenner jeg er utålmodig på å få oul tid. Men har flyttet, så måtte skifte lege. Og den ble jo ikke byttet før månedsskiftet. Så måtte vente 3 uker fra jeg "skiftet" til jeg fikk. Og så måtte jeg vente 1 uke før jeg fikk time når jeg ringte ned til mitt nye legekontor. Nå er timen heldigvis i morgen. Så henviser han meg vel da. Så er det vel bare å vente på brev i posten om jeg har forstått rett.

Ble henvist da jeg var åtte uker på vei, tok flere uker før jeg fikk time i posten.

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg ble ikke henvist før jeg var 11 + 2. Var jo på kontroll i uke 8 også, så tror ikke det noen logikk i det :-)

Fikk brev fra sykehuset i dag, Ordinær UL 12. november, så 4 uker og 6 dager til:) skal heldigvis på tidlig UL nå på mandag:D

24 dager igjen :) åååå det går så fort :) skal ha 1 ultralyd før den også, så da går det enda fortere:)

Da jeg var på tidlig ul skrev jm at oul burde være rundt den 11 nov (er da 18 uker på vei), men jeg har fått time den 3 desember og da er jeg 21 uker på vei! Er det vanlig å få ul så sent??

Da jeg var på tidlig ul skrev jm at oul burde være rundt den 11 nov (er da 18 uker på vei), men jeg har fått time den 3 desember og da er jeg 21 uker på vei! Er det vanlig å få ul så sent??
Nei det er det ikke, trodde uke 20 var senest. Hva om du er 1-2 uker lenger på vei, da er du jo brått 22-23 uker på oul...

37 dager til... Det er lenge

Back
Topp