Nedtelling til "makstid"

|Frosken|

Juni12s hobby/håndarbeider
VIP
Junibarna 2015
Det er gøy å telle ned, og nå nærmer det seg! Vet at flere her er utålmodige, meg selv inkludert. Tenkte vi kunne ha en nedtellingstråd til når babyen senest kommer, tenker termindato +14 dager. Litt demotiverende kanskje, men likevrl veldig reslistisk også:)

Huff, håper virkelig ikke jeg kommer ned til 1 dag på denne lista, men er iallfall MAKS 25 dager igjen her ;)

Min jordmor sa at nå ble alle satt i gang senest 10 dager etter fødsel, ikke noe senere, men kan vel ta enda noen dager før barnet kommer uansett da :-)

Min jordmor sa at nå ble alle satt i gang senest 10 dager etter fødsel, ikke noe senere, men kan vel ta enda noen dager før barnet kommer uansett da :)
Fikk beskjed av min jm om at de senest setter i gang 11 dager over termin her, og at det kan ta opptil tre dager etter igangsetting før ungen er ute, så i verste fall er det snakk om 14 dager o_O

Maks 45 dager til vi blir foreldre, tenk det!

Settes i gang på terminsdato om ikke noe har skjedd før, så her er det maks 19 dager... :-)

Kan gå helt til 2.7 før det er overtid.. Termin 21.6...
INGEN PLANER OM JULI BARN!!!!!!!!!!!
:-p :-o
For jeg er ferdig å klar NÅÅ!!

Min jordmor sa at nå ble alle satt i gang senest 10 dager etter fødsel, ikke noe senere, men kan vel ta enda noen dager før barnet kommer uansett da :-)
På oul-papirene mine står det at jeg er overtidig fra 12 dager over. Synes det var lenge å gå. Håper de setter igang noen dager før det dersom det blir aktuelt.

Kan gå helt til 2.7 før det er overtid.. Termin 21.6...
INGEN PLANER OM JULI BARN!!!!!!!!!!!
:-p :-o
For jeg er ferdig å klar NÅÅ!!

Termin 20/6.. Ingen planer om juli jeg heller.. Men skal heldigvis vurderes for induksjon 22/6.. Men har ikke planer om å gå lengre enn helgen før termin! Håper virkelig kroppen min og babyen er enig!!!

Jeg har vurdering for igangsettelse 2 dager over termin. Så synes det er litt vanskelig med den max tiden ;) skal jo teoretisk sett ikke gå så mye lengre.. Men sykehuset her så er det veldig avhengig av hvilken gyn jeg møter..

Back
Topp