Det blir spennende!Ul I morgen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det blir spennende!Ul I morgen
JaDet blir spennende!
Lykke til til oss!!!!!Ul I dag
Masse lykke til! dersom det er en trøst så pleier alkohol så tidlig enten å føre til en spontanabort eller så går det helt fint. Om du ikke har hatt blødninger eller smerter så er sannsynligheten stor for at det gikk bra5 1/2 time til TUL gleder oss masse, men nå gruer jeg meg skikkelig. Er så redd for at det ikke er liv der selvom jeg har er hav av symptomer. Festa masse i perioden fordi vi ikke planla å bli gravide, og fant ut at jeg var gravid i typ uke 5-6.. håper alt er bra
Takk! det beroliger litt! Har ikke hatt noe som helst blødning eller antydning til smerter. Bare masse graviditetssymptomer i over en måned nå, er ca 8+1 i dag, så håper så inderlig at vi hører et hjerte. Drømte senest i natt at jeg kom til å miste og magen ikke hadde vokst, så den hjernen her spiller meg et puss altsåMasse lykke til! dersom det er en trøst så pleier alkohol så tidlig enten å føre til en spontanabort eller så går det helt fint. Om du ikke har hatt blødninger eller smerter så er sannsynligheten stor for at det gikk bra
Lykke til!!1 time of 45 min til min første ultralyd som gravid. Kjenner jeg gru gleder meg veldig. Er så redd for at noe skal gå galt, samtidig som jeg virkelig har troen på at denne gangen er det vår tur.