Nedtelling til jordmor , ultralyd osv

2 dager og noen timer til legetime

14 dager til tul og jordmor

16 dager til TUL

5 1/2 time til TUL :arghh: gleder oss masse, men nå gruer jeg meg skikkelig. Er så redd for at det ikke er liv der selvom jeg har er hav av symptomer. Festa masse i perioden fordi vi ikke planla å bli gravide, og fant ut at jeg var gravid i typ uke 5-6.. håper alt er bra :nailbiting:

5 1/2 time til TUL :arghh: gleder oss masse, men nå gruer jeg meg skikkelig. Er så redd for at det ikke er liv der selvom jeg har er hav av symptomer. Festa masse i perioden fordi vi ikke planla å bli gravide, og fant ut at jeg var gravid i typ uke 5-6.. håper alt er bra :nailbiting:
Masse lykke til! :Heartred dersom det er en trøst så pleier alkohol så tidlig enten å føre til en spontanabort eller så går det helt fint. Om du ikke har hatt blødninger eller smerter så er sannsynligheten stor for at det gikk bra :Heartred

• Omsorg
Reactions: Ch8
Masse lykke til! :Heartred dersom det er en trøst så pleier alkohol så tidlig enten å føre til en spontanabort eller så går det helt fint. Om du ikke har hatt blødninger eller smerter så er sannsynligheten stor for at det gikk bra :Heartred
Takk!:Heartbigred det beroliger litt! Har ikke hatt noe som helst blødning eller antydning til smerter. Bare masse graviditetssymptomer i over en måned nå, er ca 8+1 i dag, så håper så inderlig at vi hører et hjerte. Drømte senest i natt at jeg kom til å miste og magen ikke hadde vokst, så den hjernen her spiller meg et puss altså :puke:sign17:sign19:help

1 dag til legetime:)

Back
Topp