Nedtelling til jordmor , ultralyd osv

6 dager til oul, 44 dager til jordmor. Egentlig sykt at det er så få timer med jordmor I starten av svangerskapet :wideyed: det er den ene mellom uke 6 og 12, og så er det ikke flere før uke 24 :wideyed:

6 dager til oul, 44 dager til jordmor. Egentlig sykt at det er så få timer med jordmor I starten av svangerskapet :wideyed: det er den ene mellom uke 6 og 12, og så er det ikke flere før uke 24 :wideyed:
Jeg var hos jordmor i uke 9, og skal dit i morgen i uke 20. Så er neste glukosebelastingstest i uke 24. Så da har jeg nok fått «en mer» enn deg i starten :) Kanskje det gjøres litt forskjellig rundt omkring?

Jeg var hos jordmor i uke 9, og skal dit i morgen i uke 20. Så er neste glukosebelastingstest i uke 24. Så da har jeg nok fått «en mer» enn deg i starten :) Kanskje det gjøres litt forskjellig rundt omkring?
Det jeg beskriver er "standard" modellen. Noen steder får man fler, og noen steder får man desverre færre :(

I oversikten her så er det jordmortime i uke 11/13 og så er det i uke 20. i uke 24 er glukosebelastning hos lege(for de som skal det) så etter det er det vell hver fjerde uke hos jordmor frem til uke 36, da det blir annenhver :)

5 dager til OUL:happy:

Back
Topp