24 dager til 32 ukers kontroll
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Noen spesiell grunn til kontroll i Riga?19 dager til ny ultralyd kontroll i Riga, 41 dager til oul og 50 dager til jordmor igjen mye å se fram imot
Vi har gjort ivf der og de har sett at morkaka mi kan bli for gammel føre uke 37 så de vil ha en ny kontrollNoen spesiell grunn til kontroll i Riga?
Fint med oppfølging daVi har gjort ivf der og de har sett at morkaka mi kan bli for gammel føre uke 37 så de vil ha en ny kontroll
Hvordan har de sett det allerede?Vi har gjort ivf der og de har sett at morkaka mi kan bli for gammel føre uke 37 så de vil ha en ny kontroll
Ja det er veldig fintFint med oppfølging da
Ikke helt sikker men de så veldig på morkaka og fosteret når jeg var der på kontroll i uke 14. Så da fikk jeg et skjema med noen tall og sånn så da de at den kunne bli gammel føre uke 37. Tok også blodprøve.Hvordan har de sett det allerede?
Blir spennende! Jeg vet heller ikke kjønn enda, er fremdeles noen uker til vi skal på oulOrdinær ultralyd i morgen - 7 uker siden sist vi var på noe form for kontroll. Føles så lenge siden, så skal bli godt å se. Hååper så på at alt er bra der inne, har hatt noen krisetanker i det siste om «hva om noe har skjedd» osv… Ikke noe behagelig å gå rundt å ha det sånn, så blir etterlengtet med en titt imorgen tidlig. Og håper veldig på at de kan se kjønnet, føles ut som at «alle andre» vet nå
Oj, spennende om de kan se det så tidlig! Har aldri hørt om det før kjekt med en ekstra kontroll da! Og kjekt å eventuelt vite om det slik at du kan få ekstra oppfølging mor slutten.Ikke helt sikker men de så veldig på morkaka og fosteret når jeg var der på kontroll i uke 14. Så da fikk jeg et skjema med noen tall og sånn så da de at den kunne bli gammel føre uke 37. Tok også blodprøve.
Ja enig. De har vært super flinke der nede og gitt meg de medesinene jeg har trengt for å klare å bli gravid Og oppfølgingen har vært eneståendeOj, spennende om de kan se det så tidlig! Har aldri hørt om det før kjekt med en ekstra kontroll da! Og kjekt å eventuelt vite om det slik at du kan få ekstra oppfølging mor slutten.