Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Uff, så trist å høre hadde utviklingen kommet langt? Håper prosessen videre går greit til tross for omstendigheteneJeg var på ultralyd i dag. Er kommet til uke 16. Desverre va ungen død.
Hei. Utvikling stoppet i uke 14. Blir snart innlagt på sykehus for å få ungen ut.Uff, så trist å høre hadde utviklingen kommet langt? Håper prosessen videre går greit til tross for omstendighetene
Å nei! Det var veldig trist å høre Vi har jo ingen å miste Håper du blir godt ivaretatt på sykehuset og av dine nærmesteJeg var på ultralyd i dag. Er kommet til uke 16. Desverre va ungen død.
Jeg blir godt ivaretatt. Og drømmen om en baby gir jeg ikke helt opp. Skal bare ta ting rolig nå. Og finne ro i sorgenÅ nei! Det var veldig trist å høre Vi har jo ingen å miste Håper du blir godt ivaretatt på sykehuset og av dine nærmeste
Så trist å lese Ta vare på deg selv og lykke til når dere velger å starte igjenJeg var på ultralyd i dag. Er kommet til uke 16. Desverre va ungen død.
Jeg var på ultralyd i dag. Er kommet til uke 16. Desverre va ungen død.