18 dager til UL
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lykke til i morgen .Tul i morgen tidlig, 13+4 blir nok vanskelig å sovne i kveld. Og må opp kl 6 for å rekke det. Gleder meg såå ikke så veldig nervøs heldigvis siden jeg hadde privat ul 11+6.
Ah, har du også 3 jenter ja det blir veldig spennende, håper de sier noe. Når skal du på ul?Lykke til i morgen .
Jeg synes det er så spennende om du får vite kjønn . Om dere «klarer» å få en gutt etter 3 jenter .
Selvfølgelig er begge deler like bra , men artig å se hva det blir .
Jeg har jo også 3 jenter og veldig spent på om det er jente eller gutt i magen denne gangen .
3 jenter her også ja .Ah, har du også 3 jenter ja det blir veldig spennende, håper de sier noe. Når skal du på ul?
Hvordan gikk det?Sitter på venterommet nå. Skal på otul. Er så nervøs. Har hatt så vondt i magen i natt. Har problemer med fordøyelsen som gravid, så tror jo det bare er det, men i natt hadde jeg så vondt at jeg nesten besvimte. Håper alt ser bra ut jeg lover å bli flinkere til å drikke masse vann og spise sunnere og bedre for magen….
Takk for omtanken det gikk heldigvis bra, alt så fint utHvordan gikk det?
Heldiggris1 dag til TOUL. Fikk plutselig sms om at jeg fikk time 1 dag før,hadde egentlig om 2 dager. Helt greit for meg