Nedtelling til jordmor , ultralyd osv

Venterpåsistemann

Gift med forumet
Tilgangsansvarlig
Himmelbarn
JuniJubel2021
Juligull2021
Stjerneskuddene 2024
Augustbarna2024
Her kan vi telle ned til jordmor , ultralyd og evt andre ting :)
 
Samme her - ekstremt spent og tørr liksom ikke tro at det er liv før jeg får se det :nailbiting:
Samme her! Pluss at jeg har hatt veldig midle symptomer hele veien, så det bekymrer meg enda mer… men prøver å ikke bekymre meg sånn altfor mye, selv om det er vanskelig.
 
Samme her! Pluss at jeg har hatt veldig midle symptomer hele veien, så det bekymrer meg enda mer… men prøver å ikke bekymre meg sånn altfor mye, selv om det er vanskelig.
Klokkeslett har du?
 
På ettermiddagen/kvelden så samboer kan bli med uten å måtte ta fri fra jobb :) Du da?
Har midt på dagen, men samboer har flex arbeidsplass så han får ta seg fri for å bli med! Skal sende mange varme tanker deres vei :)
 
Har midt på dagen, men samboer har flex arbeidsplass så han får ta seg fri for å bli med! Skal sende mange varme tanker deres vei :)
I lige måde, du får oppdatere etter du har vært der :D
 
Lurer på: er det sånn at sambo får være med på TUL? Sist jeg var der var det covid, og da var det bare oul han fikk være med på. Så ble litt usikker
 
25 dager til TUL
 
husker ikke fra med første men når tar dere kontakt med jordmor/lege for kontroll?
 
Back
Topp