Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg ringte jordmor når jeg var rundt uke 4, og fikk time når jeg er utti uke 6Tusen takk for svar da kan jeg roe meg ned ett hakk, er bare 4+1 i dag
jeg har bestilt legetime alt, skal i uke 8. Og lurt at jeg gjorde det for legen går ut i ferie hele juli. Er noen blodprøver som skal tas og slikt. Ville bestilt allerede nå.husker ikke fra med første men når tar dere kontakt med jordmor/lege for kontroll?
Legetime 30 mai selvfølgelig..Legetime 30. juni, TUL 1. juni og jordmor 27. juni
Hvordan gikk det med deg/dere?I lige måde, du får oppdatere etter du har vært der
Så hyggelig å leseAlt så bra ut med lille spiren i magen Ble satt fram til 8+1 i følge jordmor, men jeg tror egentlig ikke det kan stemme med tanke på samleie. Så tror jeg forholder meg til min egen regning enn så lenge. Men så lettet over at alt så bra ut
Blir nokk å ringe på slutten av denne uka eller begynnelsen av neste siden fastlegen min ikke er tilstede og det er vikar på vikar blir jeg nokk kunn å bruke jordmorjeg har bestilt legetime alt, skal i uke 8. Og lurt at jeg gjorde det for legen går ut i ferie hele juli. Er noen blodprøver som skal tas og slikt. Ville bestilt allerede nå.