Nedtelling til jordmor , ultralyd osv

8 dager til første legetime, 9 dager til første jordmortime! Hadde nylig ultralyd hvor alt var bra :D

Privat TUL 6+0 (pga bekymringer etter blødning) og OUL på sykehuset uke 12 :) Synes det er lenge å vente:banghead:

husker ikke fra med første men når tar dere kontakt med jordmor/lege for kontroll?
jeg har bestilt legetime alt, skal i uke 8. Og lurt at jeg gjorde det for legen går ut i ferie hele juli. Er noen blodprøver som skal tas og slikt. Ville bestilt allerede nå.

24 dager til TUL

10 dager til legetime! Var der 16 og fortalte allerede da, så hun ville ha meg inn igjen når det var litt mer sikkert. :) så blir det henvisning til tul. Tenker å kontakte jordmora i neste uke. Håper å få samme som sist. :)

Time til TUL i morgen 7+2

Alt så bra ut med lille spiren i magen :Heartred Ble satt fram til 8+1 i følge jordmor, men jeg tror egentlig ikke det kan stemme med tanke på samleie. Så tror jeg forholder meg til min egen regning enn så lenge. Men så lettet over at alt så bra ut:love7

Vedlegg

• IMG_9187.jpeg
    IMG_9187.jpeg
    163,5 KB · Visninger: 22
Alt så bra ut med lille spiren i magen :Heartred Ble satt fram til 8+1 i følge jordmor, men jeg tror egentlig ikke det kan stemme med tanke på samleie. Så tror jeg forholder meg til min egen regning enn så lenge. Men så lettet over at alt så bra ut:love7
Så hyggelig å lese :Heartred

• Omsorg
Reactions: E96
jeg har bestilt legetime alt, skal i uke 8. Og lurt at jeg gjorde det for legen går ut i ferie hele juli. Er noen blodprøver som skal tas og slikt. Ville bestilt allerede nå.
Blir nokk å ringe på slutten av denne uka eller begynnelsen av neste:) siden fastlegen min ikke er tilstede og det er vikar på vikar blir jeg nokk kunn å bruke jordmor :)

Back
Topp