Nedtelling til 28+0 og 3 trimester

4 uker og 5 dager igjen ;)

Flere med samme termin jo! :-)
Hurra for oss med 26 uker idag! :-)
Termin 5. Mai :) skulle vel egentlig telt 15 i går og 14 i dag siden jeg er 26+0 i dag (lørdag). Men gadd ikke telle med den dagen, den var jo allerede halvveis :D

Termin 5. Mai :) skulle vel egentlig telt 15 i går og 14 i dag siden jeg er 26+0 i dag (lørdag). Men gadd ikke telle med den dagen, den var jo allerede halvveis :D
Jeg blir aldri klok på hvordan man teller ned dager :p Jeg tenkte 14 dager igjen siden jeg er 26+0 i dag (søndag). Men jeg har også termin 5. mai som deg. Dette går ikke opp :p :D

Jeg blir aldri klok på hvordan man teller ned dager :p Jeg tenkte 14 dager igjen siden jeg er 26+0 i dag (søndag). Men jeg har også termin 5. mai som deg. Dette går ikke opp :p :D
Haha nei det er ikke lett å bli klok på. Tror det har noe med syklus å gjøre? Hos jordmor er jeg ikke 26+0 i morgen. Med samme termin.. Siden majoriteten ikke føder på termin så går det vel opp i opp :P

1 uke og 1 dag igjen :-)

Haha nei det er ikke lett å bli klok på. Tror det har noe med syklus å gjøre? Hos jordmor er jeg ikke 26+0 i morgen. Med samme termin.. Siden majoriteten ikke føder på termin så går det vel opp i opp :p
Jeg fant ut av det! Jeg har ikke endret appen fra 6. mai som er menstermin til 5. mai som er utltralydtermin :p Plutselig var jeg jo en dag lenger på vei :D Ikke greit når alle apper, leger og jordmødre regner forskjellig heller da..

1 uke til i dag :)

1+2 igjen :)

Neste lørdag :D :D

Back
Topp