48
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg bare sier samme! Har null kontroll på når det er, men vet vi har vel samme termindato(?)55 dager her og
Ja, sånn ca! Har vel notert 25.4 her, men teller utifra 27.4, for det er datoen flest apper gir.. spent hva de sier på TUL!Jeg bare sier samme! Har null kontroll på når det er, men vet vi har vel samme termindato(?)
Det blir spennende!Ja, sånn ca! Har vel notert 25.4 her, men teller utifra 27.4, for det er datoen flest apper gir.. spent hva de sier på TUL!
Ja, og ved å telle havnet jeg på 26.4, hehe! Har bursdag 16.4 selv, så kanskje jeg får tidenes bursdagsgave (hvilket er gøy, for nr 1 er unnfanget på bursdagen min). Første kom 8 dager før tida og, så her er det muligheter.Det blir spennende!
Hadde jo vært helt utrolig det da! Og verdens fineste bursdagsgave!Ja, og ved å telle havnet jeg på 26.4, hehe! Har bursdag 16.4 selv, så kanskje jeg får tidenes bursdagsgave (hvilket er gøy, for nr 1 er unnfanget på bursdagen min). Første kom 8 dager før tida og, så her er det muligheter.