Nedtelling til 2. trimester!

Er vel fire dager, med mindre jeg blir flyttet på ul i morgen :) Lykken blir litt overskygget av bekymring i grunn. Er så mange som forlater oss :(
Jeg og bekymrer meg. Men vi får forsøke å holde et positivt fokus Mamsemoms, det er dessverre ikke noe vi får gjort til eller fra. Håper ultralyden i morgen gir deg mer ro og rom for å nyte graviditeten.
 
Jeg og bekymrer meg. Men vi får forsøke å holde et positivt fokus Mamsemoms, det er dessverre ikke noe vi får gjort til eller fra. Håper ultralyden i morgen gir deg mer ro og rom for å nyte graviditeten.
Takk søte du! Helt rett. Det er bare så vanskelig å fokusere. Føler så med de som mister. Også så nærme de 12 magiske. Uff!
 
Takk søte du! Helt rett. Det er bare så vanskelig å fokusere. Føler så med de som mister. Også så nærme de 12 magiske. Uff!
Ja, det er helt forferdelig :( Ble nesten deppa i går jeg, og skikkelig sug i magen når så mange må forlate oss så sent :(
 
Da var dagen her :dance011
 
Jeg er 12+0 på lørdag om alt er fint på ul i morgen, og termin ikke flyttes. Bare 4 dager til!!!
 
Én uke igjen, endelig! Hvis ikke jeg blir satt frem eller tilbake på ul på torsdag da, innstiller meg på å bli satt tilbake :p
 
Én uke igjen, endelig! Hvis ikke jeg blir satt frem eller tilbake på ul på torsdag da, innstiller meg på å bli satt tilbake :p
Åh Guri håper du blir satt frem og ikke tilbake! Det er så kjedelig! Jeg har nettopp gått ei uke på nytt! :p
 
Og jeg synes min siste uke i 1. trimester går sakte.. Føler med deg :)
Jeg prøver å tenke positivt at det er bedre å bli flyttet nå så tidlig enn f.eks bli flyttet masse på oul! Det ser jeg for meg er verre :p
 
11 uker i morgen, så 8 dager igjen :)
 
Back
Topp