Nedtelling til 2. trimester!

Trøst deg med at når du har en uke med jobb - så går hvertfall deler av dagene med til noe annet enn å bare tenke på antall dager igjen til 12+0, og å lese og skrive her inne og være helt i "babymodus" :)

Bare håpe du ikke er altfor sliten/svimmel osv. så det bare blir en kamp fra ende til annen! :)
Ja håper det kan gi meg litt rutiner tilbake. Tre uker med ferie merkes både på meg og to åringen når det kommer til det :rolleyes: Hehe! Håper formen holder seg også. Jobber med 5 mannfolk så litt ubehagelig om jeg blir dårlig:-/
 
Gratuleeerer! :) Deilig å slippe å telle ned i denne tråden lengre eller?? hihi :) :)

2 dager igjen her. Og de går fortsatt i snilefart. :)
Taaakk! ❤️ :) Haha ja det skal bli deilig! Så ufattelig godt å ha bikket den magiske grensen! Mye smerter på veien, men ingen blødninger! Det lover jo godt oppi alle bekymringene mine. Ser frem til ul i morgen, og etter det så tror jeg at jeg vil klare å senke skuldrene helt :) ....eller! Ikke helt, men mye mer iallfall! Haha! :p
 
Taaakk! ❤️ :) Haha ja det skal bli deilig! Så ufattelig godt å ha bikket den magiske grensen! Mye smerter på veien, men ingen blødninger! Det lover jo godt oppi alle bekymringene mine. Ser frem til ul i morgen, og etter det så tror jeg at jeg vil klare å senke skuldrene helt :) ....eller! Ikke helt, men mye mer iallfall! Haha! :p
Åh, så gøy med UL i morgen da! Du må oppdatere oss om hvordan det gikk! :)
 
Jeg er 9+4 idag søndag. Så det er ijen 2 uker og 2 dager til 12 uker :)
 
Har fortsatt igjen 16 dager til jeg når de magiske 12 +0
 
12+0 i dag!! :D:eek: gikk da ganske fort likevel ;)
 
14 dager igjen her og! Men jubler for at baby nå er ferdig med embryotiden og kalles et foster! :)
 
5 dager :) om jeg ikke blir satt tilbake på UL i morgen ....
 
Jeg er 12+0 om bare 3 dager!! Wiiii!
 
Er vel fire dager, med mindre jeg blir flyttet på ul i morgen :) Lykken blir litt overskygget av bekymring i grunn. Er så mange som forlater oss :(
 
Back
Topp