Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Haha åhh mine mattekunnskaper er ikke de sterkeste for øyeblikket!Jeg har 16 dager igjen i dag, og satt og tenkte "å så gøy, da har vi termin samme dag!" når jeg så posten din![]()

Da ligger du vel akkurat 1 dag bak meg, jeg ble 10 uker i dag, så bare 2 uker igjen! (termin 3.mai)Haha åhh mine mattekunnskaper er ikke de sterkeste for øyeblikket!
Men i dag er det 15 dager til jeg er 12 uker![]()

Hm i følge mine apper er jeg 10 uker i morgen og har termin 2. mai. Men det har vel kanskje litt med sykluslengde?Da ligger du vel akkurat 1 dag bak meg, jeg ble 10 uker i dag, så bare 2 uker igjen! (termin 3.mai)![]()

hm, så rart. Jeg slapp å beregne så mye selv, siden dette er ivf-baby, så godt mulig det blir annerledes når man går ut ifra syklus, dette har jeg faktisk ikke satt meg skikkelig inn i. Men sånn som hjernen er avskrudd fortiden er det sikkert like greit at det ikke er jeg som skal regne ut noe som helst. Har til og med egen app som teller ned dagene for meg til blant annet 2.trimester, ul-timer, osvHm i følge mine apper er jeg 10 uker i morgen og har termin 2. mai. Men det har vel kanskje litt med sykluslengde?![]()

Hvilken app er det? Den skulle jeg hatt! For det er som du sier, hodet henger ikke helt medhm, så rart. Jeg slapp å beregne så mye selv, siden dette er ivf-baby, så godt mulig det blir annerledes når man går ut ifra syklus, dette har jeg faktisk ikke satt meg skikkelig inn i. Men sånn som hjernen er avskrudd fortiden er det sikkert like greit at det ikke er jeg som skal regne ut noe som helst. Har til og med egen app som teller ned dagene for meg til blant annet 2.trimester, ul-timer, osv![]()