Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Forferdelig sakte. Hver dag føles ut som 3 dager minst, alt er slitsomt, vanskelig å spise, nei ufff.27 dager, tiden går sååå sakte
Ikke sant.. Jeg er såpass trøtt for tiden, at jeg står ikke før samboer og jentungen kommer hjem fra jobb og bhg omtrentForferdelig sakte. Hver dag føles ut som 3 dager minst, alt er slitsomt, vanskelig å spise, nei ufff.

Venter til etter uke 13 (etter NIPT) å fortelle jenta vår at hun skal bli storesøster. Men de fleste nærmeste familie får vite nå, siden jeg uansett er helt utslått av graviditeten. Så når jeg skal være med de på hyttetur osv så er det litt greit å fortelle ståaSkal dere vente til dere er 12 uker med å fortelle nyheten?Det ønsker mannen min, så det skal i allefall vi
![]()

Vi ønsker å vente så lenge vi kan før vi forteller det til flere, da det ikke bare var positive opplevelser å fortelle det første gang... men har valgt å allerede fortelle det til noen av våre aller nærmesteSkal dere vente til dere er 12 uker med å fortelle nyheten?Det ønsker mannen min, så det skal i allefall vi
![]()

har masse symptomer ennå, det hadde jeg ikke sist. Så det lover hvertfall bra