Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg også er 5+4, men mitt regnestykke ble 6*7 + 3 Siden det er 3 dager til onsdag når jeg er 6+0.(?) Men er ikke sikker nok til å sette to streker underJeg er 5+4 i dag, så da er det 2 dager igjen til neste hele uke som blir uke 6. Så da blir det vel 6 uker gange 7 dager = 42 pluss 2 dager?
Jeg svarer 44!
45. Fordi neste hele uke er om tre dager på 6+0 så tankegangen din er korrektJeg også er 5+4, men mitt regnestykke ble 6*7 + 3 Siden det er 3 dager til onsdag når jeg er 6+0.(?) Men er ikke sikker nok til å sette to streker under
Neineinei, det legger jo til mange dager til min beregning, det orker jeg ikke.45. Fordi neste hele uke er om tre dager på 6+0 så tankegangen din er korrekt
T-3 da har lite å si uansett, plutselig i målNeineinei, det legger jo til mange dager til min beregning, det orker jeg ikke.
Jeg er alltid sånn at jeg tar snarveier når jeg regner ut ting jeg gleder meg til, og selv om det er ny uke 12+0 så trenger jeg jo ikke regne med den dagen for da er jo dagen der. Og jeg trenger ikke å regne med denne dagen, for den er snart over. Osv.
Så jeg tviholder på mine 42 dager, da er det plutselig bare noen og tretti dager til 12+0!
T-3?T-3 da har lite å si uansett, plutselig i mål
Matematisk formell T (dato) minus 3 (dager)T-3?