Nedtelling til 100 dager igjen

29 dager igjen nå :)

Hvor mange dager regner de egentlig på her i norge? Den svenske appen sier 280 dager...men er det 283 de går utifra her?:)

Min app og jordmor+lege går iaf ut i fra at et svangerskap er 283 dager (40+3) i Sverige går de jo ut i fra at et svangerskap er 40uker :)

Da er det 43 dager igjen til 100 da, siden jeg nå er på dag 140:D

Har du svangerskapsappen? Der er det full oversikt på sånt:

Vis vedlegget 105367

Bare på svensk til android :p hehe

Blir vel riktig å si 42 dager da. Må bare legge på 3 dager her for at det skal bli riktig;)
Men bv appen sier at jeg er på dag 140:p
1424944163105.jpg

her er det

sant det - glemmer alltid at det bare er svensk til android :p ja, det blir riktig det da :) Halvveis i morgen du da? :D

Skulle gjerne hatt norsk istedet:p hehe
Eller ihvertfall at de telte likt.
Halvveis i morgen ja :D

Skulle gjerne hatt norsk istedet:p hehe
Eller ihvertfall at de telte likt.
Halvveis i morgen ja :D

Så gøy at du er halvveis i morgen :D det er så deilig å vite at man er over halvveis :D selvom jeg synes tiden går sakte for tiden! haha - bare 2 uker siden jeg var halvveis, men føles mye mer! :p

Så gøy at du er halvveis i morgen :D det er så deilig å vite at man er over halvveis :D selvom jeg synes tiden går sakte for tiden! haha - bare 2 uker siden jeg var halvveis, men føles mye mer! :p

Syns det går sakte her og. Har jo gått en evighet og ventet på livstegn og:p haha
Men absolutt gøy å tippe halvveis:D
Og nå nærmer det seg jo de ukene hvor de små kan overleve og hvis de skulle finne på å komme ut aaaltfor tidlig :)

Syns det går sakte her og. Har jo gått en evighet og ventet på livstegn og:p haha
Men absolutt gøy å tippe halvveis:D
Og nå nærmer det seg jo de ukene hvor de små kan overleve og hvis de skulle finne på å komme ut aaaltfor tidlig :)

Siste ukene før halvveis gikk utrooooolig sakte. nå tror jeg heletiden at tiden har gått fortere enn den har. tenker jeg er lengre enn jeg er osv, fordi "det er jo lenge siden jeg var halvveis nå" :P men så er jeg bare 22+0 - haha :P
leste faktisk akkurat om en som ble født 22+3, og overlevde! Det er så sykt :D skjer så mye fremover. Kan liksom ikke tro at denne uken bikker baby en halv kilo i vekt. og er neste 30 cm.. WOW :p

Siste ukene før halvveis gikk utrooooolig sakte. nå tror jeg heletiden at tiden har gått fortere enn den har. tenker jeg er lengre enn jeg er osv, fordi "det er jo lenge siden jeg var halvveis nå" :P men så er jeg bare 22+0 - haha :P
leste faktisk akkurat om en som ble født 22+3, og overlevde! Det er så sykt :D skjer så mye fremover. Kan liksom ikke tro at denne uken bikker baby en halv kilo i vekt. og er neste 30 cm.. WOW :p

22+3 er helt syyyykt:o
Håper virkelig ikke noen av oss føder så tidlig da. Sjansene for senskader osv er vel ganske stor. Men er helt utrolig hva de får til nå

26 dager igjen!

Back
Topp