Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lykke til!Noen timer
Det gikk ikke helt som planlagt…klarte ikke å se noe embryo. Hvordan er det mulig med alle disse symptomer… Legen var ikke optimistisk og trodde dette ikke har gått veien men for å være 100% sikker så skal jeg inn igjen om en uke for å sjekke, + at jeg nå sitter og venter på å måle hcg. Skuffelsen er sykt stor nå
Huff.. Hvor langt er du på vei? Og var det hos fastlege eller gynekolog du var?Det gikk ikke helt som planlagt…klarte ikke å se noe embryo. Hvordan er det mulig med alle disse symptomer… Legen var ikke optimistisk og trodde dette ikke har gått veien men for å være 100% sikker så skal jeg inn igjen om en uke for å sjekke, + at jeg nå sitter og venter på å måle hcg. Skuffelsen er sykt stor nå
Ja veldig! Nei ikke målt hcg tidligere, kun 3+ uker på cb. Men målte hcg i dag da så skal jeg gjøre det på fredag igjen. Googlet meg frem til flere der de ikke så noe rundt samme tid som meg for å helt plutselig se noe 1-2 uker senere, men hvor stor den sannsynligheten er for meg vet jeg da ikke. Han så noe litet som kunne være en fostersekk men var ikke stort det heller så han var veldig usikker.Hvaaa? Det var veldig overraskende!! Hadde du målt hcg før ellernoe? Så han ingenting eller?
Hos gynekolog på sykehuset med innvendig ul. 7+2 i dag.Huff.. Hvor langt er du på vei? Og var det hos fastlege eller gynekolog du var?
Ja veldig! Nei ikke målt hcg tidligere, kun 3+ uker på cb. Men målte hcg i dag da så skal jeg gjøre det på fredag igjen. Googlet meg frem til flere der de ikke så noe rundt samme tid som meg for å helt plutselig se noe 1-2 uker senere, men hvor stor den sannsynligheten er for meg vet jeg da ikke. Han så noe litet som kunne være en fostersekk men var ikke stort det heller så han var veldig usikker.