Nedtelling tidlig ultralyd

Edit- valgte å lage en egen tråd på dette

Hei. Jeg vurderer å bestille time til privat tidlig ultralyd. Jeg ser det varierer en del i pris hos de ulike, og lurer derfor på om det vil ha mye å si på denne ultralyden om man velger en dyr eller rimelig? Hvis det hadde vært senere i svangerskapet ville jeg nok tenkt mer i forhold til at den man går til er god på fosterdiagnostikk osv, men nå så tidlig er det vel i hovedsak kun for å sjekke om det er et foster der og hjertelyd? Er i Bergen hvis det har noen å si eller noen har noen anbefalinger, evt. noen man ikke burde dra til.

Det gikk ikke helt som planlagt…klarte ikke å se noe embryo. Hvordan er det mulig med alle disse symptomer… Legen var ikke optimistisk og trodde dette ikke har gått veien men for å være 100% sikker så skal jeg inn igjen om en uke for å sjekke, + at jeg nå sitter og venter på å måle hcg. Skuffelsen er sykt stor nå :smiley-angry017

Det gikk ikke helt som planlagt…klarte ikke å se noe embryo. Hvordan er det mulig med alle disse symptomer… Legen var ikke optimistisk og trodde dette ikke har gått veien men for å være 100% sikker så skal jeg inn igjen om en uke for å sjekke, + at jeg nå sitter og venter på å måle hcg. Skuffelsen er sykt stor nå :smiley-angry017

Hvaaa? Det var veldig overraskende!! Hadde du målt hcg før ellernoe? Så han ingenting eller?

Huff.. Hvor langt er du på vei? Og var det hos fastlege eller gynekolog du var?

Hvaaa? Det var veldig overraskende!! Hadde du målt hcg før ellernoe? Så han ingenting eller?
Ja veldig! Nei ikke målt hcg tidligere, kun 3+ uker på cb. Men målte hcg i dag da så skal jeg gjøre det på fredag igjen. Googlet meg frem til flere der de ikke så noe rundt samme tid som meg for å helt plutselig se noe 1-2 uker senere, men hvor stor den sannsynligheten er for meg vet jeg da ikke. Han så noe litet som kunne være en fostersekk men var ikke stort det heller så han var veldig usikker.

Ja veldig! Nei ikke målt hcg tidligere, kun 3+ uker på cb. Men målte hcg i dag da så skal jeg gjøre det på fredag igjen. Googlet meg frem til flere der de ikke så noe rundt samme tid som meg for å helt plutselig se noe 1-2 uker senere, men hvor stor den sannsynligheten er for meg vet jeg da ikke. Han så noe litet som kunne være en fostersekk men var ikke stort det heller så han var veldig usikker.

Skjønner at du er skuffa, men ja, jeg har lest det samme.. :Heartred Krysser fingrene for at du får bedre nyheter neste uke!

Back
Topp