Nedtelling tidlig ultralyd

4 dager

Må vel ringe eller sende en mail til min private gyn å bestille snart :angel5 Må sjekke at lille sitter på rett plass i uke 6, da jeg i 2018 ble refertilisert på Volvat Majorstuen❤️

Jeg skal ringe sykehuset i morgen, blir da oppsatt på time til ul i uke 8, som er i slutten av februar en gang :smiley-bounce012

Jeg sniker litt her også, da jeg ikke var så langt på vei som antatt og det kan se ut som det blir termin i september og ikke august. Var på en privat tidlig ultralyd i går, ble målt til 6+1. Jeg var i utgangspunktet 8+1, regnet ut fra menstermin. Så det ble en to uker sett back.. Har hatt en mistanke om at jeg har vært kortere på vei da jeg vet nøyaktig når unnfangelse fant sted.. og det stemmer sånn ca akkurat med 6+1. :laughing002 Så blir ny ultralyd om 2 uker bare for å se at det har vært utvikling. Nervepirrende og spennende dette.
Hun tok også utvendig ul, jeg var ganske overrasket over at hun prøvde utvendig da jeg sist tok innvendig ul frem til uke 11.

4

23. januar ! Så 12 dager til. Klarer ikke glede meg skikkelig før jeg ser et bankende hjerte er da rundt uke 7+noe

Back
Topp