Ultralydjordmødrene er i hvertfall til å anbefale i Haugesund )Om så bestiller jeg en i mellomtiden... Var jo for to uker siden dra ned til jordmora og høre hjerneslag heller, nytter det også
Excuse me, Damn that autocorrect!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ultralydjordmødrene er i hvertfall til å anbefale i Haugesund )Om så bestiller jeg en i mellomtiden... Var jo for to uker siden dra ned til jordmora og høre hjerneslag heller, nytter det også
Excuse me, Damn that autocorrect!
Du får bar automatisk hvis fastlegen har husket å henvise deg. Hvis han ikke sa noe er jo det mulig. Du kan jo bare ringe legekontoret og be dem sjekke detTakk for svar. Da venter jeg litt til før jeg etterlyser timen. Hiver meg med på nedtelling når brevet kommer. Kjedelig å ha termin langt ut i mars...
Tenkte eg skulle ringe i slutten av veka om eg ikkje har fått noko brev.Du får bar automatisk hvis fastlegen har husket å henvise deg. Hvis han ikke sa noe er jo det mulig. Du kan jo bare ringe legekontoret og be dem sjekke det