Nedpress

Jeg har enorme smerter i lysken, og jordmor sa på onsdag at han ligger med bakhodet i press på den siden, og det er derfor jeg har så vondt. Sliter med å gå til tider, så tenker han kan roe ned pressingen litt :p

aha, er det det jeg også har da kanskje.... får noen voldsomme stikninger i venstre lyske inn i mellom! Veldig unehagelig og mye ømt! Jaja, bare det ikke er en blodpropp, så! Herlighet, mye vondter man kanskje ikke helt hadde sett for seg!
 
Var på 36 ukers kontroll igår (er 37 uker imorgen) og jm sa at hodet hadde festet seg. Nedpresset har blitt noe bedre siste uken, heldigvis, og det har kanskje en sammenheng. Uansett snart i mål heldigvis :)
 
Var på 36 ukers kontroll igår (er 37 uker imorgen) og jm sa at hodet hadde festet seg. Nedpresset har blitt noe bedre siste uken, heldigvis, og det har kanskje en sammenheng. Uansett snart i mål heldigvis :)

Forresten bare glem det siste.... Nå er det verre enn noen gang! :hilarious::bored::schocked028
 
Nå har jeg kjent litt på at det er ubehagelig å sette seg, føles som om noe er i veien oppi der. Sikkert nedpress eller annen modning på gang. Mør livmorhals.
 
  • Liker
Reactions: An.
Litt usikker på om det gjelder som nedpress. Er annengangs, men er 8 år siden sist så husker ikke helt fra forrige gang. Har imidlertid den siste uka kjent på ilinger i nedre del av mage og lysk, samt en følelse av at babyen prøver å stikke hånda si ut av glufsa (klarer ikke å finne en bedre måte å beskrive det på) er 35+6 i skrivende stund.
 
Har dere mer nedpress på dager med mer aktivitet? Jeg sliter kun med det hvis jeg går endel, mens rolige dager merker jeg nesten ingenting til det..
 
Har dere mer nedpress på dager med mer aktivitet? Jeg sliter kun med det hvis jeg går endel, mens rolige dager merker jeg nesten ingenting til det..

Ja, mer aktivitet på mor gir mer aktivitet i systemet.. Det er nok ikke så rart det egentlig.
 
Har dere mer nedpress på dager med mer aktivitet? Jeg sliter kun med det hvis jeg går endel, mens rolige dager merker jeg nesten ingenting til det..

Her er det av en eller annen grunn omvendt. Har mer kynnere i aktivitet, men smertene og nedpresset er verst når jeg f.eks. reiser meg fra sofaen/går over gulvet, osv. Det er da det stikker mest. Gikk akkurat en litt lengre tur, og hadde ikke sånne smerter en eneste gang.
 
Her er det av en eller annen grunn omvendt. Har mer kynnere i aktivitet, men smertene og nedpresset er verst når jeg f.eks. reiser meg fra sofaen/går over gulvet, osv. Det er da det stikker mest. Gikk akkurat en litt lengre tur, og hadde ikke sånne smerter en eneste gang.

Har det på samme måte, det er når jeg går fra en tilstand til en annen at jeg merker det best.
 
Back
Topp