Nedpress!!

Helena81

Forelsket i forumet
Desemberglede 2015
Sliter dere med nedpress nå? Den siste uken har det tatt helt av her,og det presser så sykt nedover når jeg står og går. Måtte akkurat stoppe 3 ganger i en trapp med 12 trinn fordi det stikker og presser noe helt vilt. Klarer nesten ikke å gå turer lenger. Nesten så jeg må kjenne etter om hodet stikker ut jo!:)

Føler det er lite nedpress i forhold til sist, men da festet han seg tidlig og lå veeeeldig langt ned da. Men har begynt å få den følelsen av en kniv oppi "huttiheita" da.. Sånn skikkelig vondt sånn at jeg må stoppe opp å gå

Jeg har det sånn noen ganger, og har kjent på dette i flere uker faktisk. Men det kommer og går heldigvis. Det som er verre akkurat nå er at jeg er så utrolig tungpustet, føler jeg ikke får nok luft. Det er faktisk verst når jeg sitter stille, alt kommer liksom i klem. Må ha på meg klær som ikke strammer, og komme meg ut i frisk luft:-)

Selve presset kommer og går føler jeg. Men det iler og stikker hver eneste dag.
Håper det at jeg ikke har konstant nedpress betyr at hun fremdeles turner litt rundt og har planer om å snu seg snart!

veldig mye nedpress hver dag. Vært sånn en god stund nå. Stikker endel nedentil også, og har masse mens smerter. Gleder meg til å bli ferdig :)

Er vel vanlig at det er sånn,men blir verre og verre for hver dag nå. Klarer jo knapt å gå lenger. Plutselig stikker det til og presser helt sykt nedover. Hadde det ikke i nærheten sånn med førstemann! Blir veldig godt å bli ferdig ja:)

Nedpress her og. Lillegutt har ligget med hodet nedover en god stund og det kjennes.

Pussig følelse når man har vært på do, må omtrent kjenne etter om hodet er på veg ut og "knipe babyen opp igjen på plass". Vet ikke hvordan forklare det bedre. :-P

Back
Topp