Ned i vekt

CamillaBjørk

Første møte med forumet
Hei
Jeg er nå 15uker på vei og går stadig mer ned i vekt.
Jeg er neturlig veldig tynn å veide 50kilo når jeg ble gravid. Jeg har kastet opp mye men dette ga seg for ca 3 uker siden. da håpet jeg på at vekten skulle gå opp men den fortsjetter bare å synke å er nå nede i 44kilo HJELP!!! [:(]jeg spiser regelmessig, sunt og mer en før jeg ble gravid selv om matlysten er helt borte. Flere har sagt at ungen tar til seg all næringen slik at det ikke blir noe igjen til meg men er fremdeles veldig engstelig for at noe er galt.
Erdet noen som har ett godt råd å gi meg eller som har vært borti noe lignende?
Klem Camilla
 
jeg har gått ned 3 kilo så langt, men syns jo dine 6 kilo var litt mye kanskje...Har du spurt legen om dette eller? Jeg fikk beskjed om å ikke bekymre meg, men det er jo lettere sagt enn gjort! jeg spyr enda da, så ser liksom ikke for meg at vekten går opp med det første heller. Rart at din fortsatte nedover selv om du ikke spyr. Tror jeg ville spurt lege eller jordmor en gang til jeg, bare for å være sikker på at babyen får det den trenger. Lykke til videre ihvertfall:)
 
stoffskiftet ditt endres når du er gravid, på meg har det samme virkning som hos deg. Jeg er snart fullgått og har ikke gått opp et eneste gram, veier like mye nå som før jeg ble gravid. men ungen vokser. Spis regelmessig og sundt [:)]
 
Back
Topp