IdaRoRa Glad i forumet Februarlykke 2015 27 Jul 2014 #21 Svanhild Aurora, Harald, Johs, Emma, Ragnhild, Peder, Kaspara og Bjarne. Jeg er oppkalt etter ene oldemoren min, Ida Aurora heter jeg
Svanhild Aurora, Harald, Johs, Emma, Ragnhild, Peder, Kaspara og Bjarne. Jeg er oppkalt etter ene oldemoren min, Ida Aurora heter jeg
Twinkle ♥Februar 2015♥ Februarlykke 2015 Aprillykke 2016 27 Jul 2014 #22 IdaRoRa skrev: Svanhild Aurora, Harald, Johs, Emma, Ragnhild, Peder, Kaspara og Bjarne. Jeg er oppkalt etter ene oldemoren min, Ida Aurora heter jeg Klikk for å utvide … Så fine navn! Tenker du at du vil ha Aurora hvis det er jente i magen? ♡ Februar 2015 ♡
IdaRoRa skrev: Svanhild Aurora, Harald, Johs, Emma, Ragnhild, Peder, Kaspara og Bjarne. Jeg er oppkalt etter ene oldemoren min, Ida Aurora heter jeg Klikk for å utvide … Så fine navn! Tenker du at du vil ha Aurora hvis det er jente i magen? ♡ Februar 2015 ♡
IdaRoRa Glad i forumet Februarlykke 2015 27 Jul 2014 #23 Twinkle skrev: Så fine navn! Tenker du at du vil ha Aurora hvis det er jente i magen? ♡ Februar 2015 ♡ Klikk for å utvide … Nei, for jeg heter jo det... Tror ikke jeg vil ha noen av de navnene. Eller har alltid hatt lyst på Emma da, men har jo forelsket meg helt i Jenny<3
Twinkle skrev: Så fine navn! Tenker du at du vil ha Aurora hvis det er jente i magen? ♡ Februar 2015 ♡ Klikk for å utvide … Nei, for jeg heter jo det... Tror ikke jeg vil ha noen av de navnene. Eller har alltid hatt lyst på Emma da, men har jo forelsket meg helt i Jenny<3
M mitone mitone 28 Jul 2014 #24 Husker ikke alle navnene, men de jeg husker er Arnarda, Hjalmar, Johan, Karl Sent from my GT-N7105 using BV Forum mobile app
Husker ikke alle navnene, men de jeg husker er Arnarda, Hjalmar, Johan, Karl Sent from my GT-N7105 using BV Forum mobile app