Navnhjelp mottas med takk :D

Gaaad jeg blir sprø! Vi har nå blitt enige om noen navn, men greier virkelig ikke og bestemme hvilket av de :p Og vi liker alle, så tror ikke det blir noe bedre med tiden :p hehe.

Hvilke navn liker dere best? Velg helst ett da :D
Tobias, Håkon, Oliver, Lucas, Filip, Jacob og Linus :)
Jeg liker Filip best av de.

Gaaad jeg blir sprø! Vi har nå blitt enige om noen navn, men greier virkelig ikke og bestemme hvilket av de :p Og vi liker alle, så tror ikke det blir noe bedre med tiden :p hehe.

Hvilke navn liker dere best? Velg helst ett da :D
Tobias, Håkon, Oliver, Lucas, Filip, Jacob og Linus :)

Her blir det Luka (isteden for Lukas) dersom det blir gutt

Heldige dere er som har blitt enige om noen navn forresten :) Vi har ikke klart å bli enige om et eneste et :p
Haha.. Ikke vi heller! Samboer bare: "kan vi ikke bare kalle han Thea da?" Haha,, vi fikk beskjed om gutt på oul, og hadde bare jentenavn klart.., ikke lett :p

Nå har jo jeg en Lucas selv da så syntes jo det er fint :D

Håkon og Tobias :)

Haha.. Ikke vi heller! Samboer bare: "kan vi ikke bare kalle han Thea da?" Haha,, vi fikk beskjed om gutt på oul, og hadde bare jentenavn klart.., ikke lett :p

Haha, nei det skal ikke være lett.. jeg sitter gjerne i timesvis og kikker på navnlister på nett om kveldene og prøver å få sambo også til å engasjere seg litt. Men han leser seg blind på navn som han sier og har egentlig blitt litt lei hele navnliste opplegget :P Det haster jo sånn sett ikke, men om vi bare hadde klart å bli enige om to- tre navn, så har vi i hvert fall noen alternativer når jenta vår kommer :)

Jeg syns Linus er finest av disse. Prøver å styre unna topp 10 ;)

Jeg likte Håkon best :)

Back
Topp