LittleBiii
Forumet er livet
Hehe Vi fant også navnet til storesøster rimelig fort, og har navnet klart hvis det blir jente Men jeg tror det blir gutt, og det var visst vanskeligere
Hehe, skal visst ikke være lett det der
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hehe Vi fant også navnet til storesøster rimelig fort, og har navnet klart hvis det blir jente Men jeg tror det blir gutt, og det var visst vanskeligere
Jeg liker Filip best av de.Gaaad jeg blir sprø! Vi har nå blitt enige om noen navn, men greier virkelig ikke og bestemme hvilket av de Og vi liker alle, så tror ikke det blir noe bedre med tiden hehe.
Hvilke navn liker dere best? Velg helst ett da
Tobias, Håkon, Oliver, Lucas, Filip, Jacob og Linus
Gaaad jeg blir sprø! Vi har nå blitt enige om noen navn, men greier virkelig ikke og bestemme hvilket av de Og vi liker alle, så tror ikke det blir noe bedre med tiden hehe.
Hvilke navn liker dere best? Velg helst ett da
Tobias, Håkon, Oliver, Lucas, Filip, Jacob og Linus
Haha.. Ikke vi heller! Samboer bare: "kan vi ikke bare kalle han Thea da?" Haha,, vi fikk beskjed om gutt på oul, og hadde bare jentenavn klart.., ikke lettHeldige dere er som har blitt enige om noen navn forresten Vi har ikke klart å bli enige om et eneste et
Haha.. Ikke vi heller! Samboer bare: "kan vi ikke bare kalle han Thea da?" Haha,, vi fikk beskjed om gutt på oul, og hadde bare jentenavn klart.., ikke lett