Navnhjelp mottas med takk :D

Kaktusen<3

Gift med forumet
Februarlykke 2015
Novemberlykke 2016
Desemberskatter 2016
Gaaad jeg blir sprø! Vi har nå blitt enige om noen navn, men greier virkelig ikke og bestemme hvilket av de :P Og vi liker alle, så tror ikke det blir noe bedre med tiden :P hehe.

Hvilke navn liker dere best? Velg helst ett da :D
Tobias, Håkon, Oliver, Lucas, Filip, Jacob og Linus :)

Gaaad jeg blir sprø! Vi har nå blitt enige om noen navn, men greier virkelig ikke og bestemme hvilket av de :P Og vi liker alle, så tror ikke det blir noe bedre med tiden :P hehe.

Hvilke navn liker dere best? Velg helst ett da :D
Tobias, Håkon, Oliver, Lucas, Filip, Jacob og Linus :)
På min liste er og tobias, oliver og filip:) men nå blir det jentenavn jeg må finne:)

Tror favoritten må være Oliver <3

Lucas! :)

Heldige dere er som har blitt enige om noen navn forresten :) Vi har ikke klart å bli enige om et eneste et :P

Er greitt å ha noen alternativer når babyen kommer ut. Plutselig så passer det ikke med feks lucas eller Oliver...det er mer en håkon :)

Heldige dere er som har blitt enige om noen navn forresten :) Vi har ikke klart å bli enige om et eneste et :P

Hehe, det er jo vanskelig og finne navn begge liker :P Vi har snakket om disse navnene en stund, men stått fast like lenge :P

Er greitt å ha noen alternativer når babyen kommer ut. Plutselig så passer det ikke med feks lucas eller Oliver...det er mer en håkon :)

Ja det tenkte vi, men vi tenkte og ha bare to navn på listen til slutt så fem må bort :P

Oliver

Hehe, det er jo vanskelig og finne navn begge liker :p Vi har snakket om disse navnene en stund, men stått fast like lenge :p

Jaa, det er fryktelig vanskelig :P Vi ble fortere enige om navnet til lillegutt, men denne gangen venter vi ei jente og der er vi visst veldig ulike i smaken på jentenavn :P

Oliver var kjempefint!:) Me har begynt å kalla babyen for navnet sitt allerede;) Men da kan jo endra seg endo:)

Jaa, det er fryktelig vanskelig :P Vi ble fortere enige om navnet til lillegutt, men denne gangen venter vi ei jente og der er vi visst veldig ulike i smaken på jentenavn :P

Hehe ;) Vi fant også navnet til storesøster rimelig fort, og har navnet klart hvis det blir jente :) Men jeg tror det blir gutt, og det var visst vanskeligere :P

Back
Topp