Navnevalg

Det er så fint! [emoji170] Sto høyt oppe på lista mi, men så erklærte femtenåringen at det var _hennes_ navn, som hun skulle bruke om hun fikk en sønn en gang. [emoji849]

Vi har prøvd å spørre gutten vår på 2 år om diverse navn til lillebror, men får bare klar beskjed om at babyen skal hete lillebror [emoji23]

Her kommer det nok en liten Bjørn :happy: Blir oppkalt etter oldefaren sin :) Jeg sliter bittelitt med å bli helt fortrolig med navnevalget, men mannen min har lenge hatt et sterkt ønske om å bruke dette navnet og jeg har liksom ikke noen andre store favoritter heller :hilarious: Det er for all del et sterkt og fint navn, så jeg satser på at jeg blir vant til det :happy:

:Heartpink Så fine navn dere har valgt alle sammen :) Alle de er navn jeg kunne vurdert selv :) Bjørn sto på lista om det ble gutt. (som vi trodde det skulle bli etter TUL, hehe)

Vi stod mellom Isak og Odin, men vi lot våre to gutter velge en av de to valgene. Så da ble Odin.
Det passer godt i lag med mine to gutter sine navn:Heartbigred

Jeg har så lyst å bruke Fillip, men er utrolig usikker på hvordan skrivemåte man skal bruke der [emoji85][emoji173] Filip, Fillip, Philip eller Phillip liksom?[emoji4]

Fillip[emoji7][emoji120][emoji108] Den skrivemåten har en veninne av meg brukt, syns den er vakker og minst mulig forvirrende for barnet (og andre) som skal stave navnet;)

Jeg har vært fast bestemt på navn, men blir mer og mer usikker. Det har gått fra å være null fine navn, til at flere av navnene vokser på meg.. Det er ikke lett :sorry:

Vi har fortsatt ikke snakket noe mer om navn. Godt en har litt tid på seg etter fødsel også. :hilarious:

Jeg har så lyst å bruke Fillip, men er utrolig usikker på hvordan skrivemåte man skal bruke der [emoji85][emoji173] Filip, Fillip, Philip eller Phillip liksom?[emoji4]

Tipper det er Fillip som er mest naturlig for deg, siden du skrev det da du skulle skrive navnet først. ;-)
Personlig er det den stavemåten jeg foretrekker. :-)

Back
Topp