Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er så fint! [emoji170] Sto høyt oppe på lista mi, men så erklærte femtenåringen at det var _hennes_ navn, som hun skulle bruke om hun fikk en sønn en gang. [emoji849]Ludvig
Sofia♡
Vi skal kalle opp. Eva
Ludvig
Odin
Her kommer det nok en liten Bjørn
Så fine navn dere har valgt alle sammen Alle de er navn jeg kunne vurdert selv Bjørn sto på lista om det ble gutt. (som vi trodde det skulle bli etter TUL, hehe)
Jeg har så lyst å bruke Fillip, men er utrolig usikker på hvordan skrivemåte man skal bruke der [emoji85][emoji173] Filip, Fillip, Philip eller Phillip liksom?[emoji4]
Jeg har så lyst å bruke Fillip, men er utrolig usikker på hvordan skrivemåte man skal bruke der [emoji85][emoji173] Filip, Fillip, Philip eller Phillip liksom?[emoji4]
Var det jeg funderte på[emoji4][emoji85]Fillip[emoji7][emoji120][emoji108] Den skrivemåten har en veninne av meg brukt, syns den er vakker og minst mulig forvirrende for barnet (og andre) som skal stave navnet
Å velge navn er dritvanskelig syns jeg, det er liksom så permanent og stort å gjøre det[emoji85]Jeg har vært fast bestemt på navn, men blir mer og mer usikker. Det har gått fra å være null fine navn, til at flere av navnene vokser på meg.. Det er ikke lett
Haha, det har jeg ikke tenkt over [emoji28][emoji108][emoji23]Tipper det er Fillip som er mest naturlig for deg, siden du skrev det da du skulle skrive navnet først. ;-)
Personlig er det den stavemåten jeg foretrekker.
Haha, det har jeg ikke tenkt over [emoji28][emoji108][emoji23]
Den var ikke dum [emoji106]
Det er jo det, jeg tenkte bare ikke sånn på det sliten småbarnsmamma med en sykt trassig unge i hus for tiden [emoji85]Det høres iallfall logisk ut i mine ører, det man skriver uten å tenke seg om. ;-)
Det er jo det, jeg tenkte bare ikke sånn på det sliten småbarnsmamma med en sykt trassig unge i hus for tiden [emoji85]