Navnevalg

Vi bestemte oss for lenge siden. [emoji170] Blir en baby A, med Johan som fornavn nummer to.

Her har alle gutta to fornavn, og pappaen har Johan som sitt andre fornavn - det er tradisjon i hans familie.

Vet det blir en jente, men blir ikke enige. Og jeg blir ikke enig med meg selv. Liker Adelen, Emma, maia, Elise.
Men vet ikke. Han liker ingen av dem trur jeg.

Jeg har alltid ville ha Emma, men nå er jeg ikke sikker. Men vil absolutt ikke ha Emma. Kanskje det blir kompromi. Han vil ha 2 navn.

Her i huset er vi totalt uenige :( saboer ønsker gammle navn, mens jeg vil ha et kort enkelt å litt mer moderne navn men som ikke er på noe topp 10 liste :)

Vi vet at det blir gutt, men har ikke helt kommet i gang med navnediskusjonen enda. Men vi tenker og grubler litt. :) Vil gjerne ha i alle fall ha alternativer klare til han er født, om vi ikke klarer å lande på et før den tid.

Jeg har noen favoritter, og mannen avslår dem uten, og gi meg noen han liker...
Vil ikke si noen forslag han liker før jeg har født :(

Jeg har noen favoritter, og mannen avslår dem uten, og gi meg noen han liker...
Vil ikke si noen forslag han liker før jeg har født :(

Så kjedelig han er da! Skal jo være koselig å komme med navneforslag frem og tilbake..

Vi har valgt navn, men skriver ikke navn i åpent forum :)

Vi hadde bestemt navnet to timer etter OUL var ferdig denne gangen. Med første fant vi navnet noen dager etter OUL.

Så nå kaller vi jenta i magen for navnet hennes, også storesøster gjør det. Er så koselig :) I dag har vi kjøpt vogn til lille *navn*.

Blir liksom så mye mer ekte da, vi føler i allefall at vi blir mye mer knytte til babyen i magen når den får et navn.

Vet det blir en jente, men blir ikke enige. Og jeg blir ikke enig med meg selv. Liker Adelen, Emma, maia, Elise.
Men vet ikke. Han liker ingen av dem trur jeg.

Jeg har alltid ville ha Emma, men nå er jeg ikke sikker. Men vil absolutt ikke ha Emma. Kanskje det blir kompromi. Han vil ha 2 navn.

Fine navn alle sammen, men Emma har jeg alltid drømt om å kalle min jente om jeg skulle være så heldig å få en [emoji173]️

Vi vet at det blir gutt, men har ikke helt kommet i gang med navnediskusjonen enda. Men vi tenker og grubler litt. :) Vil gjerne ha i alle fall ha alternativer klare til han er født, om vi ikke klarer å lande på et før den tid.

Samme her [emoji5] jeg har egentlig funnet et navn som jeg liker, men har ikke luftet det for mannen i huset [emoji28][emoji85]

Vi har valgt navn, men skriver ikke navn i åpent forum :)

Vi hadde bestemt navnet to timer etter OUL var ferdig denne gangen. Med første fant vi navnet noen dager etter OUL.

Så nå kaller vi jenta i magen for navnet hennes, også storesøster gjør det. Er så koselig :) I dag har vi kjøpt vogn til lille *navn*.

Blir liksom så mye mer ekte da, vi føler i allefall at vi blir mye mer knytte til babyen i magen når den får et navn.

Det tenker jeg også, er redd lille i magen bare skal hete lillebror når han kommer [emoji23]

Vi hadde funnet jentenavn... på OUL fikk vi se det var en liten gutt alikevell..:Heartblue
Så nå leter vi etter fine guttenavn, og håper på å lande på noe før babyen er født, så vi kan bruke noe annet enn «magen» som navn til han nå:king

Hadde så mange jentenavn jeg elsket på lista, men det er liten vits når det kommer en gutt
Det eneste guttenavnet jeg har likt i mange år, som er en variant etter farfar sitt navn, er "tatt" av noen andre i slekta til bf.. Så det er uaktuelt.
Nå har vi funnet et fint navn som ligger i slekta til bf, men frykter det kan hoppe veldig på navnelistene i år! Prøver å unngå topp 10-navn

Back
Topp