Noen av dere som vet kjønn som har bestemt dere for navn?[emoji5]
Eller venter dere til lille er født?
Eller venter dere til lille er født?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har noen favoritter, og mannen avslår dem uten, og gi meg noen han liker...
Vil ikke si noen forslag han liker før jeg har født
Sofia♡
Vet det blir en jente, men blir ikke enige. Og jeg blir ikke enig med meg selv. Liker Adelen, Emma, maia, Elise.
Men vet ikke. Han liker ingen av dem trur jeg.
Jeg har alltid ville ha Emma, men nå er jeg ikke sikker. Men vil absolutt ikke ha Emma. Kanskje det blir kompromi. Han vil ha 2 navn.
Her i huset er vi totalt uenige saboer ønsker gammle navn, mens jeg vil ha et kort enkelt å litt mer moderne navn men som ikke er på noe topp 10 liste
Vi vet at det blir gutt, men har ikke helt kommet i gang med navnediskusjonen enda. Men vi tenker og grubler litt. Vil gjerne ha i alle fall ha alternativer klare til han er født, om vi ikke klarer å lande på et før den tid.
Vi har valgt navn, men skriver ikke navn i åpent forum
Vi hadde bestemt navnet to timer etter OUL var ferdig denne gangen. Med første fant vi navnet noen dager etter OUL.
Så nå kaller vi jenta i magen for navnet hennes, også storesøster gjør det. Er så koselig I dag har vi kjøpt vogn til lille *navn*.
Blir liksom så mye mer ekte da, vi føler i allefall at vi blir mye mer knytte til babyen i magen når den får et navn.