Tigerbaby
Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Assistert-jentene
Himmelbarn
Oktoberlykke 2019
Novemberbarna 19
Hehe, ikke sånn. Men det høres utrolig merkelig ut med enkelte fornavn. Det blir litt som når GPS ber deg svinge til høyre inn i fjellvegen det er så mange fornavn som kræsjer!Haha, digger at du synes ditt eget etternavn er kjemperart!
Jeg hadde ca ti tusen med samme etternavn som meg i tillegg til de 30000 med samme fornavn. Så har vært særdeles anonym i livet. Byttet etternavn nå når jeg giftet meg, og det er litt fordi jeg ikke har et forhold til etternavnet mitt når det er så vanlig. Det nye etternavnet deler jeg med nesten 900 personer. Litt koseligere med en mindre gruppe, hehe. Men jeg synes jo alt som er sært og spesielt er gøy, etter å ha vært så ekstremt anonym på navnefronten i så mange år. Ingen som klarte å finne meg på facebook for eksempel. For mange andre å velge i.
Jeg har aldri vært anonym på navnefronten.. ikke med etternavnet til mannen heller(det jentungen skal ha fra fødsel, jeg tar det når vi gifter oss), tror det er like over 300 i Norge med det.
Jeg er alene om min nåværende kombinasjon, pga bindestrek. To veldig godt kjente navn i området vi bor i, alle kjenner noen jeg er i slekt med.