Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er vell standard det. Jeg og fikk melding kl 4. Ikke den lille som vekket meg da!!Fikk sms kl fire på natta (!!) ca. en og en halv uke etter fødsel om at jeg kunne gå inn på Altinn og registrere navn på barnet. Etter at jeg hadde gått inn og registrert navnet, gikk det to dager før jeg fikk beskjed om at det var godkjent.
Fødselsattesten kommer i posten når lille har fått personnummeret sittLille, uviten meg trodde man bare skrev det på et papir på sykehuset eller noså for meg at man fikk med en fødselsattest, også bare skrev man på navnet
![]()
Hehe, det er ikke alt en kan viteLille, uviten meg trodde man bare skrev det på et papir på sykehuset eller noså for meg at man fikk med en fødselsattest, også bare skrev man på navnet
![]()
Når enten mor eller far har fylt ut blir det sendt til den andre for godkjenning før staten får detMen hvordan kan man gjøre d på altinn? Må ikke far også godkjenne?
Når enten mor eller far har fylt ut blir det sendt til den andre for godkjenning før staten får det![]()