navnetråden!

*3 skal bli 4* skrev:

Samuels hjertemamma skrev:
Jente: Da blir det Isolde, uten tvil :-)

Gutt: Sofus, Solan, Rasmus, Fabian, Isaiah (blir nok ikke det litt for utenlands men så fint!), Jakob, Jonathan, Ruben, Emmet, Emrik... med andre ord...guttenavn har vi ikke peiling på...hvilket av guttenavna våre var finest syns du?

Unnskyld meg men er ikke sofus og solan litt dyre aktig?? Sofus er vel et sko merke for barn.

Skofus er et skomerke. Jeg syns Sofus er koselig. Og Solan er kjempeskjønt!

her har vi også bestemt oss :) 

Gutt: Dennis og Jente: Elise

kailin skrev:

JanBaby skrev:
Vi har også bestemt oss på forhånd: Gutt - Bastian, Jente - Eline :)

Bastian heter min kjæres sønn, det er veldig spesielt og veldig fint og gøy for den minste når han blir kjent med bl.a politimester bastian i kardemomme by:P hehe! 

Det er veldig fint synes vi ja:) Nå vet vi at det ligger en gutt i magen også, så det blir nok mest sannsynlig Bastian;)

Her har vi og allerede bestemt oss, uansett kjønn :)

Gutt: Jan-Einar :)

Jente: Liv-Evelyn :)

Siden vi vet det blir ei jente har jeg bare liste på det:

Madelen
Victoria
Malene
Olivia
Michelle
Amalie
Ariane
Sylvia
Juliane

Hvorfor må det være så vanskelig å velge?? ;) Skulle ønske jeg hadde et navn som jeg bare absolutt ville ha:)

Her blir det jente og navnet blir Aida.
Navnet passer både i Norge og Kosovo som mannen min er fra :)

Jenta våres skal hete Mathilde, men blir jo ikke 100% før vi ser henne <3 ÅÅ som jeg gleder meg til å hilse på prinsessa mi :D

Vi får en gutt og han skal hete Benjamin :) Hadde det blitt en jente skulle hu hetet Madeleine Christine :)

Vi har kjørt oss litt fast og er slett ikke sikker på hvilket navn vi ender opp med..

Veldig glad i Theodor (tippoldefar) men har i utgangspunktet lyst på et navn til!!
Så de vi liker ellers er Oskar, Jo, Nikolai og ev Theo

Tenkte også på Theodor Rasmus og gubbe liker Jo Theodor

Egentlig liker jeg Theodor Nikolai men nå har ene broren Olai til mellomnavn..han selv synes nybabyen kan veeldig gjerne hete Nikolai! Bare gøy det synes han:) Kankje han ser på det som litt oppkalling? er det kjemperart??!

Skofus og Sofus er litt likt ja..hehe..men Sofus er et gresk navn, syns det er kjempefint jeg!! Og Solan er jo mer og mer vanlig nå...har hørt om flere som heter Solan...men heldigvis ikke flust av de, liker at det er litt spesielt.

Men ihvertall, vi som var HELT sikre på Isolde....nå som vi vet at det er ei jente i magen så ombestemte vi oss og tar heller det navnet vi hadde på andre plass:

Nellie Hermine :-) Mormor heter Jenny Hermine så er en oppkalling etter henne samtidig som vi likte veldig godt Nellie. Var litt vanskelig dette med staving, Nelly, Nelli eller Nellie men jeg falt for den siste måten og så sier jeg Nelli med I, ikke Y...jeje...

Og hadde det blitt gutt hadde vi nok gått for Jonathan :-)

Amnion skrev:
Egentlig liker jeg Theodor Nikolai men nå har ene broren Olai til mellomnavn..han selv synes nybabyen kan veeldig gjerne hete Nikolai! Bare gøy det synes han:) Kankje han ser på det som litt oppkalling? er det kjemperart??!

synes det var kjempefint jeg! Koselig med den type oppkalling :)

her tror vi det er jente. vi har kalt opp alle våre 3 barn etter besteforeldrene. Ørjan etter Ståle Ørjan, Frida etter Frode, Marvin etter Mona. Denne gangen skal vi kalle opp etter Gretha Harrieth og den er mildt sagt vrien! Nå er Fridajenta vår en liten englejente og jeg har veldig lyst til å kalle opp etter henne også. I hodet mitt synger det Ida Margrethe i tide og utide, kanskje får babyen det navnet og da blir hun jo kalt opp etter både storesøster og bestemor :)

Back
Topp